mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Dah bersalin dah si belang nih. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Dah bersalin dah si belang nih. Papar semua catatan

Sabtu, 18 Ogos 2012

Dah bersalin dah si belang nih

mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
diam tak diam dah beranak dah si belang nih
Si belang dah beranak masa kami sibuk menyimen laluan masuk tadi. Sekor sekor keluar dalam sela masa yang aku sendiri tak jangka. Memula 2, petang sikit 5. Rasanya tu aje kot. Harap dapat membesar ngan baik la kan... Kucing kat tempat aku ni ganas sikit. Kalau tak jaga bebetul, habis dikekahnya..



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
la.. dah beranak.. kat cecelah dinding lak tu
mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
try masuk, ngam 
mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
try mendekati
mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
si hitam ni agak aktif

mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
ni baru dua, ada lagi nak kuar ni bang

mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
sikit sikit dia lahirkan anak dia

mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
sempat menjeling tuh

mknace unlimited™ | cat delivering kitten in an alley
latest update : 5 kitten altogether