mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Hikayat Merong Mahawangsa. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Hikayat Merong Mahawangsa. Papar semua catatan

Ahad, 6 Mac 2011

Sedetik Lebih @ The Memory Remains - Anuar Zain

Klik untuk gambar yang lebih besar
Dua versi bahasa untuk OST Merong Mahawangsa ni
Siap ada dua versi lagi lagu sedetik lebih ni untuk OST Merong Mahawangsa. Video clip yang class cuma aku rasa lagu dia sedikit melewe. Terlalu slow. Tak tau la nanti cemana kan. Pasal aku rasa perlu lagu yang lebih bersemangat untuk cerita cenggini..

Tengokla dedua clip video nih>>>>







Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 26 Februari 2011

Upcoming movie list : Hikayat Merong Mahawangsa

Klik untuk gambar yang lebih besar
Tak sabo nak layan..
Rasanya ni la filem yang paling lama aku nunggu setakat ni. Dari tahun lepas sampai ke la.. Sekali dah keluar gezet dah. 10 Mac 2011. Woww.. leh la aku nunggu. Tapi .. hmmm.. macam takut tak puas hati la pulak.. bila ingatkan balik citer Queen of Langkasuka tu.. takut cam jauh ketinggalan la pulak kan.. Hope for the best..>>>>






Enjoice...Sharing is power!!!