mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label hari raya. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label hari raya. Papar semua catatan

Khamis, 16 Julai 2015

Pengumuman rasmi Hari Raya Aidil Fitri 1436H 2015M

Pengumuman rasmi Hari Raya Aidil Fitri 1436H 2015M. Menerusi pengumuman, seluruh umat Islam di Malaysia akan menyambut hari raya pada hari Jumaat, 17 Julai 2015.


Jumaat, 10 Julai 2015

Langsir ruang tamu - done!


Langsir ruang tamu - done! Alhamdulillah.

Sabtu, 26 Julai 2014

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1435H 2014M


Selamat Hari Raya Aidilfitri 1435H 2014M. Setiap tahun dah jadi satu kemestian. Walaupun ramai yang kata aku ni olskool. Tak kisah la kan. Aku suka mender mender cenggini. Kad dah pun dihantar pada si penerima. Pada yang lain, yang mengenali diri ini, secara lahiriah atau maya, rakan-rakan maya, pembaca blog, rakan-rakan, saudara mara, minta maaf zahir dan batin pada semua; Selamat Hari Raya Aidilfitri. Muahhhsss..

ps : yang balik beraya, tersangkut jam, banyakkan bersabar. ingat orang yang tersayang. Biar lambat asalkan selamat.




Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 13 Julai 2014

Lima kompleks dalam dua hari


Lima kompleks dalam dua hari. Sempena melengkapkan persiapan hari raya aidilfitri yang bakal menjelang, kasi can kebudaks pilih sendiri kelengkapan mereka. Bermula dari Tesco untuk beli kasut. Bukan di Tesco, tapi kedai-kedai yang ada di situ. Next is KIPMart untuk baju raya. Hari Sabtu kami gerak lagi ke Mydin. Songkok dan sampin untuk si ensem. Pastu ke Danga City Mall. Kat sini a bit frustrated. Tak dapat apa kecuali cadar. And lastly Aeon untuk baju raya casual. Setel semua.

Sabtu, 17 Ogos 2013

Kunjung Ziarah Anak Murid Tersayang


Kunjung Ziarah Anak Murid Tersayang. Petang ni suasana kat rumah jadi meriah seketika. Kebudak sekolah mama yang dah beso beso ni pakat mai beraya beramai-ramai. Ziqri la paling suka, sebab dia suka jadi tumpuan orang kan. Read on...

Ahad, 16 September 2012

jamuan perpisahan dan hari raya sektor pengurusan maklumat 2012

Pejam celik pejam celik, dah cukup masa cik sikin, pelajar praktikal ni bersama ngan spm. Dah abis dah aaa.. Selamat maju jaya di luar sana. 

mknace unlimited™ | jamuan perpisahan dan hari raya spm jpn johor 2012
aaa... kena la ucap sikit yea

mknace unlimited™ | jamuan perpisahan dan hari raya spm jpn johor 2012
haaa... terbaeekkk!!!!

Yang tak terbaeekkk!!!! adalah... aku tangkap lentok abisss masa jemaat tadi.. aiyooo.. ini mesti kes makan terlebih nih.. adooyaiiii...

mknace unlimited™ | jamuan perpisahan dan hari raya spm jpn johor 2012
jarang dah aku lentok masa khutbah... melainkan ... hari ni



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 18 Ogos 2012

status terakhir living room project

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
latest dan finale : kerja diberhentikan seketika untuk cuti hari raya
Let's the picas show you all the scenery. Apapun semua kerja diberhentikan seketika untuk menyambut raya. Lepas raya nanti baru sambung balik. Selamat hari raya...!!!



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
alhamdulillah...

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
aku dah agak dah... terbaeekkk!!!!

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
hehehe... wa sudah cop dulu aaa...

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
the floor

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
garage final status : half setel

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
ni ler latest condition yang akan stay cenggini sampai lepas raya nanti
mknace unlimited™ | status terakhir living room project
bahagian depan
mknace unlimited™ | status terakhir living room project
Dinding belakang
mknace unlimited™ | status terakhir living room project
keadaan dalam
mknace unlimited™ | status terakhir living room project
semua simpan dulu, sambung lepas raya
mknace unlimited™ | status terakhir living room project
dinding sisi : setel. Tinggal cermin tingkap ja

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
dinding paling depan

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
living room : the inside

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
bahagian depan : from the inside view

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
bahagian sisi garage

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
garage status : half setel

mknace unlimited™ | status terakhir living room project
i'm the first to be there, anywhere, everywhere... hehehe

Jumaat, 17 Ogos 2012

Lengang hari ni

mknace unlimited™ | Lengang hari ni
Lengang beb
Hari khamis, dah ramai yang dah mula amik cuti. Apatah lagi pasal sekolah cuti kan. So, hari ni dah jadi hari sunyi lagi lengang seJB lah kiranya. Huhuhuhu... Tapi seronok. Enjoy ja drive tadi. Yang tak bestnyer... kitaorang tok leh masuk pejabat pasal pemegang kunci pun cuti. Kena tunggu yang bertugas sampai. Huhuhu... tensen weiii.. dah la sunyi..



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | Lengang hari ni
stranded kitaorang jap depan lif ni

Isnin, 13 September 2010

Edisi sambung main bunga api

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 12 September 2010
Masa : 9.20 malam
Tempat : Depan rumah
Mood : Waaauu

Malam ni sambung lagi main bunga api sama mercun. Atuk johor dah simpankan untuk iqa dan adik inaz. Suka hati la diaorang. Hari tu kat kedah dah layan kaw kaw.. Balik ke GP pun layan lagi. Enjoy wooo..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita main bunga api

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kakak punya dah nyala..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apasal adik punya tak nyala nyala lagi ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kakak dah siap main pusing pusing lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. baru terbakar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yeeeaaa...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Atuk bakar mercun apa pulak tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cantik la mercun atuk ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni yang kedua atuk bako

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK boleh sambung main bunga api balik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tekun jer adik membaka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yang ketiga.. jauh tul percikan dia.. sampai depan ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik suka betul main bunga api.. biasa la bebudak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik buat huruf o

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kakak nak buat gaya obor

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada lagi tu.. atuk bakar lagi mercun ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cantik sungguh mercun yang atuk bakar ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sambung main balik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik pun dah ok sikit main, berbanding masa mula-mula tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kakak dia toksah citer la.. macam-macam huruf dah dia buat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Main mercun das la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yieehaaa!!!

Enjoice...Sharing is power!!!