mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label jom pi sekolah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label jom pi sekolah. Papar semua catatan

Khamis, 2 Februari 2012

Rutin harian yang membosankan



Boring betul setiap pagi cenggini. Huhuhuhu. Bosan!!!

Isnin, 3 Januari 2011

Hari pertama persekolahan 2011

Klik untuk gambar yang lebih besar
Here we go!
Hari ni mula la balik sesi persekolahan untuk tahun 2011. Iqa dah darjah 2, inaz pulak J5 kat Nuri. Sepatutnya aku pulak ada kat sekolah untuk memantau perjalanan hari pertama ni. Tapi nak buat camner, doktor tak kasi jalan banyak. Nanti kaki aku lambat sembuh. Nak buat camner. Maybe Tuhan dah aturkan untuk aku, dapat jugak aku lambai tangan untuk semua hari ni; kalau tak, aku la orang pertama yang keluar ke tempat kerja. Setiap yang berlaku tu memang ada hikmahnya>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengokla si inaz tu, pantang bergambar budak nih.. tak tau la

Enjoice...Sharing is power!!!