mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Tadarus Al-Quran. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Tadarus Al-Quran. Papar semua catatan

Isnin, 5 April 2010

Iqa di kelas al-Quran

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarHari Jumaat macam biasa la.. Lepas jer kelas iqa ada kelas iqra' kat bilik JQAF. Memang satu usaha murni yang pihak sekolah buat melalui guru-guru panitia agama islam. Sekurang-kurangnya bebudak ni kenal dan tahu baca al-quran.

Minggu lepas iqa bagitau dia dah baca al-quran. Baru nak bagitau, tu pun kawan dia yang bagitau. Apa la si iqa ni. So, lam group dia, dia sorang la yang baca quran. Aku siap pesan, kalau nak rotan, rotan ajer si budak iqa ni. Pasal iqa ni baca kekadang ikut suka hati dia jer. Orang perbetul pun kekadang dia wat tak tau jer.. Sekurang-kurangnya ada jugak orang yang dia leh takut kan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar








Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 12 September 2009

Aktiviti rutin sewaktu Ramadhan



Hai.. Baru dapat bernapas sikit untuk haplod-haplod ni.. Banyak sangat aktiviti yang memakan masa. So, pasni insyaAllah. Posting macam biasa balik. Ni ambik sewaktu jengjalan kat dewan tadi. Aktiviti waktu rehat sewaktu bula puasa..