mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label boboiboy. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label boboiboy. Papar semua catatan

Sabtu, 8 Mac 2014

Design kek birthday Ziqri

Design kek birthday Ziqri. Dah jadi dua design la pulak. Memula dah siapkan ultraman. Sekali dia nak boboiboy la pulak. Layannn...

Ahad, 10 Jun 2012

Layan Boboiboy tahap gaban

Tengok ler camner lepak layan boboiboy nyer
Haaaa... Ternganga layan Boboiboy.. Apa nak jadi.. Tak berkelip bijik mata tuh..
Memula menulis la, melukis la
Ni ler apa yang dilayan maghrib nih
mata tak berkelip tuh




Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 20 November 2011

2 in 1

Berenti makan jap. Memula nak menapau ja. Sekali boboiboy episod baru dah nak mula. Langsung makan kat situ ja. Hujan pulak makin lebat. Ziqri dah tak senang duduk sementara nunggu boboiboy.. Main kamera ngan dia. Sekali boboiboy dah mula, boleh pulak dia tido.... Terbaeekkk!!!!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sabtu, 5 November 2011

Boboiboy dengan keretanya

Boboiboy, jarang aku tulis ziqri dengan nama tu. Tapi kat rumah ni memang nama tu yang lekat kat dia. Petang ni khusyuk dia main kereta ni. Lagi satu, basikal roda tiga kakak dia memang dah dikeluar semula. Mana taknya, asal ada roda semua nak ditunggangnya. So, naik basikal ni lebih sesuai la, banding ngan lori mainan yang dah hampir semua hancur ditunggang. Seronok lak nengok dia khusyuk main kereta kereta ni. Terbaeekkk!!!!


Published with Blogger-droid v2.0.1