mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Aku rasa makin menyampah ngan iklan di Facebook. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Aku rasa makin menyampah ngan iklan di Facebook. Papar semua catatan

Ahad, 4 Mei 2014

Aku rasa makin menyampah ngan iklan di Facebook

Aku rasa makin menyampah ngan iklan di Facebook. Makin hari makin banyak. Kisah bab tu aje lak tu. Dah takde iklan selain itu kah? Tapi yang petang ni. Yang paling baru aku jumpa. So cheap! Gambo belakang OK. Gambar produk, blur. Cari la yang asal. Korang akan nampak beza antara yang belakang dengan produk. Yang paling sedih. Pernyataan kat depan. Cam guna paint aje. Sedih nor. Please la. Petang ni terus aku nyampah ngan facebook. Dah la slow gilos. shockwave asyik crash. Ditambah lak ngan iklan iklan cenggini yang bertaburan. Huhuhuhu... Pada yang nak mengiklan tu. Please do it more professionally!

ps : dah takde iklan lain lagi ka yang laku kat Malaysia ni selain iklan iklan cenggini?



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free