mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label betong. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label betong. Papar semua catatan

Khamis, 6 Jun 2013

Bukit Berapit Checkpoint


Bukit Berapit Checkpoint. Sempadan Malaysia - Thailand kat sini. Baling ke sini around 16 km ja. Petang semalam mama memang ajak gi sini. Nak cari seluar hitam. So, off we go. Baju seluar kat sini agak murah, bukan apa; sebab Baling sendiri dah murah. Dia murah sikit lagi berbanding Baling. So, gi ajer la. Read on...

Sabtu, 23 Mac 2013

Durian gergasi

Durian gergasi. ni cerita kat kedah dulu. gambar ni pun semua mama yang amikkan. kecuali gambar derian kat dapur tu. kebetulan atuk kedah simpankan untuk aku. bukan untuk makan, tapi amik gamba. hahaha. aku memang tak gemar makan derian sejak masuk u dedulu. derian ni atuk kedah beli masa masuk ke sempadan ngan mama dan kebudak sebelah siangnya. aku memang takde pasal aku ke hutan kampung untuk persediaan himpunan guru muda 1 malaysia.

Durian gergasi

Rabu, 7 Disember 2011

Jeruk Siam



Memang tak sah kalau dah masuk sempadan tak beli benda alah ni. Mak ngah beli dua balang, satu anggur kecik, satu bidara. Sebalang rm14, quite pricey jugak la. Ingat, tahun lepas aku beli masih around 10...

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway