mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label last. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label last. Papar semua catatan

Selasa, 24 Disember 2013

Digi taman molek at last

Digi taman molek at last. Hari ni bebetul aku diuji. Di danga city mall. Line down. Memula ingat nak balik pejabat aje. Alang alang pelangi dah dekat. Jalan aje. Telefon takde susah gak hidup ni. Sekali pelangi pun sama. Adusss... meme kena aku hari ni. Alang alang gi taman molek. Terus keyin lam gps. Tak check bebetul. Kilang digi aku sampai. Huhuhu. Bukak gps. Teliti tul tul jalan moleh 1/12. Alhamdulillah. 2 jam masa aku terbuang cenggitu aje. Lum kira parking free ja bayar tadi. Jam 2 dan aku masih menanti. Nombor. Dipanggil. Huhuhu.

Isnin, 26 Ogos 2013

Edisi terlepas jauh - Last day before raya


Edisi terlepas jauh - Last day before raya. Ntah cemana la boleh terlepas. Nak buat lagu mana, kamera banyak. Gambar jadi terabur jap masa internet kat rumah aku bengong itu hari. Pengurusan cloud fail aku bercelaru. Kalau tak auto ja, tapi sebab LAN dan WAN hilang fungsi, bengong si tokei nih.. Ahahaha... Layan aje la. Read on...

Sabtu, 6 Mac 2010

Last before the storm...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarNi merupakan pagi yang terakhir untuk memastikan semua yang sepatutnya ada, siap. Sekali jalan...nampak cam OK.Tapi aku rasa cam lama sangat montaj dia. So kekalkan hanya untuk anugerah yang pertama sahaja.. Button juga kena kemaskan supaya si hakim senang nak tekan nanti. Tajul n Azhar terpaksa keluar lagi untuk menyetelkan gambar beberapa sekolah yang masih belum ada gambarnya.. Rasa-rasa macam dah ok kot untuk full rehearsal petang ni.. insyaAllah...





::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tatkala dok wat final prep ni dengor kompang kat sebelah.. sesaja jengok ikut tingkap.. apa la yang dibuat bebudak nih...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hunaidi menyetelkan beberapa grafik yang masih perlu dimasukkan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hakim dah start gabra dia dah..pastu semua pakat keluar untuk jemaat..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesampai kat sekolah nengok penuh jer dewan.. ooo.. wat rehearsal anugerah ropernyer..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Setiap aliran nomor 1 sampei 5 dapat hadiah...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sukanya korang...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni apasai sedih jer tak tau la...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni aku amik masa lelepak ngan en.maarop.. dah ke 22 dah..fuhhh...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dulu masa aku kat kusess dulu aku selalu cakap aku teringin sangat nak buat something untuk majlis yang dah lama, kat sini aku dapat...



Enjoice...Sharing is power!!!