mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Catur MSSD JB 2011. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Catur MSSD JB 2011. Papar semua catatan

Ahad, 3 April 2011

Jom gi Catur MSSD JB 2011

Klik untuk gambar yang lebih besar
Mama bersama team sekolah dia..
Semalam, sebelah petangnya kami semua pakat pi SMK Bandar Baru Uda. Sekolah mama masuk pertandingan catur MSSD. Dan mama dia amik shif petang. Perghhh.. hantar dua orang jer pun siap ada shif tu. Memang terbaeekkk!!!! la. Masa kat sana leh la pulak jumpa cikgu Zainal Taman U. Biasa la. Memang dah agak dia ada pun. Cuma Hakim ja tak jumpa.

Memula pakat gi makan dulu kat uda tu. Makan tengahari, walau dah pukul 3. Pastu nengokkan kebudak mama. Si Gan (agaknya la nama dia, lelaki tu) dapat nombor 5. OK la tu. Pastu antor kebudak tu balik, Si Ishida tu ja, Gan bapak dia datang ambik. Terus gi makan malam kat Gelang Patah, sebelum antor iqa taekwando sebelah malamnya. Hishh.. penat tu..

Yang best, lepas taekwando; sempat lagi layan chess ngan iqa. hehehe..

Browse ke bawah untuk 13 picas lagi ATAU
Browse FB untuk semua picas



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
waaa.. lawan tenung tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
apasal koey teow dia kecik bah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
apa tu.. saya nak boleh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ini yang saya suka... makann

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
jangan la tengok saya cenggitu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
adik inaz pun makan jugak tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
semua player dah ambik posisi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni la kebudak mama yang pompuan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lagi sorang nun jauh ke tengah, pakai baju kaler ijo tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni siap main ntah apa apa ntah.. dan adik luka parah ari ni, jari, kaki, idung, adeshhh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
al ziqri dah pengsan.. siap leh digayakan lagi hehehe

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ambik sijil

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ambik pingat


Enjoice...Sharing is power!!!