mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label sekolah rendah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label sekolah rendah. Papar semua catatan

Khamis, 11 Ogos 2016

PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) DG41 BAGI SEKOLAH RENDAH BIL.7/2016 DAN SEKOLAH MENENGAH BIL.4/2016

PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) DG41 BAGI SEKOLAH RENDAH BIL 5/2016

PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) DG41 BAGI SEKOLAH RENDAH BIL.7/2016 DAN SEKOLAH MENENGAH BIL.4/2016. Sukacita dimaklumkan bahawa PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) DG41 BAGI SEKOLAH RENDAH BIL.7/2016 DAN SEKOLAH MENENGAH BIL.4/2016 boleh dicapai melalui melalui url berikut :

https://egraduan.moe.gov.my/

Tarikh Penempatan : 15/08/2016
Tarikh Mula Semakan : 08/08/2016
Tarikh Tutup Semakan : 15/09/2016

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Jumaat, 14 Ogos 2015

PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) GRED DG41 BIL.2/2015 BAGI SEKOLAH RENDAH NEGERI JOHOR

PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) GRED DG41 BIL.2/2015 BAGI SEKOLAH RENDAH NEGERI JOHOR



Sukacita dimaklumkan bahawa PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) GRED DG41 BIL.2/2015 BAGI SEKOLAH RENDAH NEGERI JOHOR boleh dicapai melalui melalui url berikut :

http://jpnjohor.moe.gov.my/rendah.php

Tempat lapor diri: Pejabat Pendidikan Daerah terlibat
Masa: 8.30 Pagi
Tarikh: 17 Ogos 2015

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Isnin, 3 Ogos 2015

SEMAKAN PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) GRED DG41 SEKOLAH RENDAH SESI OGOS 2015

SEMAKAN PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) GRED DG41 SEKOLAH RENDAH SESI OGOS 2015


Sukacita dimaklumkan bahawa SEMAKAN PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) GRED DG41 SEKOLAH RENDAH SESI OGOS 2015 boleh dicapai melalui url berikut bermula 1 Ogos :




Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Jumaat, 19 Jun 2015

SEMAKAN PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) GRED DG41 SEKOLAH RENDAH SESI JUN 2015 NEGERI JOHOR

SEMAKAN PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) GRED DG41 SEKOLAH RENDAH SESI JUN 2015 NEGERI JOHOR


Sukacita dimaklumkan penempatan PPP yang diperaku oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran (SPP) bagi negeri Johor boleh dibuat semakan penempatan melalui Modul di url berikut :

http://jpnjohor.moe.gov.my/rendah.php

Sila lapor diri di Pejabat Pendidikan Daerah yang telah ditetapkan pada jam 8.30 pagi pada 22 JUN 2015.

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 13 Jun 2015

SEMAKAN PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) GRED DG41 SEKOLAH RENDAH SESI JUN 2015

SEMAKAN PENEMPATAN PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (PPP) GRED DG41 SEKOLAH RENDAH SESI JUN 2015


Sukacita dimaklumkan penempatan PPP yang diperaku oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran (SPP) boleh membuat semakan penempatan di Modul e-Graduan mulai 10 Jun 2015. Tarikh kuat kuasa penempatan adalah pada 22 JUN 2015. Url bagi aplikasi adalah seperti berikut : http://egraduan.moe.gov.my/

Tuan/puan yang membuat semakan diminta untuk menghubungi Jabatan Pendidikan Negeri / Bahagian sebagaimana yang tertera di ruang MAKLUMAN untuk mendapatkan maklumat lanjut berkenaan penempatan tuan/puan.

Jawapan maklum balas Lampiran A bagi guru-guru dari Semenanjung yang ditempatkan ke Sabah dan Sarawak hendaklah dijawab melalui e-mel ke gurubaharu.bpsh@gmail.com sebelum 15 Jun 2015 bagi tujuan penerimaan tawaran penempatan seperti format di bawah:

Tajuk emel : Penerimaan Tawaran Penempatan 22 Jun 2015
Butiran :      
Nama :      
No. KP:      
Lampiran A

"Bagi alasan penangguhan lapor diri selain daripada yang dinyatakan di Jadual 1, sebarang permohonan tidak akan dipertimbangkan. Calon diwajibkan melapor diri dalam tempoh 30 hari daripada tarikh arahan penempatan dikeluarkan. Sekiranya calon gagal berbuat demikian, tawaran pelantikan akan terbatal dengan sendirinya."

Sekian, terima kasih.

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Isnin, 5 Januari 2015

SENARAI JUDUL BUKU TEKS TERBITAN BAHARU SEKOLAH RENDAH DAN SEKOLAH MENENGAH KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA KEGUNAAN TAHUN 2015

SENARAI JUDUL BUKU TEKS TERBITAN BAHARU SEKOLAH RENDAH DAN SEKOLAH MENENGAH KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA KEGUNAAN TAHUN 2015


Sila rujuk lampiran di url berikut : http://moe.gov.my/cms/upload_files/articlefile/2015/articlefile_file_003738.pdf

**Foto dikongsi dari http://www.omaq.org/

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Khamis, 16 September 2010

Rumah Terbuka Mr. Jamal

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 15 September 2010
Masa : 1.40 petang
Tempat : Bandar Baru Uda
Mood : Hmmm.. Yummy

Petang ni masa rehat gi rumah En. Jamaludin. Dia buat rumah terbuka. Tetamu memang ramai sangat. Mana taknya. Semua guru besar datang, lum campur dari sebelah orang rumah dia lagi tu, belum campur jiran-jiran lagi.. Hmmm.. Memang best makanan yang disajikan. Selamat Hari Raya En. Jamal. Maaf Zahir dan Batin..

ps : Tak lama sangat pun dok kat sana. Diam tak diam dah dekat kul dua. Dah kena balik opis. Orang pun makin ramai kan.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haii.. si mat nor ni terinterframe la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lagi awal sampai dari kitaorang nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Rupanya kat dalam lagi ramai orang, ingatkan kat luar tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ustaz Zaidi n the kru

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Guru besar yang dah tiba

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mr. Vijay

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tuan rumah bersama isteri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni la hidangan yang disajikan.. hmmm.. leh tahan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ambik jangan malu malu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sampai ke dapur tetamu duduk..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. sate yang aku nak dah habis la pulak.. tunggu topup la dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bersama barisan pentadbir sjkc

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa yang dibual agaknya ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengah bagi panduan rupanya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kebanyakan yang lelaki keluar ke halaman.. kasi can pompuan dok dalam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada lagi yang baru sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hai.. siap buat sesi bersalaman la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah.. jom kita beransur pulang ke pejabat.. dah nak time dah ni

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 11 Julai 2010

Hari Terbuka SK Taman Nusa Perintis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pagi ni kuar la beramai-ramai ke SK Nusa Perintis, sekolah iqa; sebab ada hari terbuka. Hari terbuka sekarang ni lebih kepada hari amik report kad sebenarnya. Mama nak kuar awal, tapi pengalaman dok kat Tun Aminah dulu mengajar aku supaya kuar lam kul 10. Sebab mak bapak ni biasanya pakat pi awai.

Sampai jer situ dah nampak 2 bijik livina kaler putih ngan hitam parking kat depan. Banyak tul keter ni dok membakar aku supaya blank tak tau nak pilih kaler apa dah. Masuk ke dalam. Tinggal sorang lagi kat depan aku. Haa.. kan lepak jer nak amik report kad. Nombor aku 28 kot tak silap. Kelas iqa ada 34 orang.. Nengok nama abang izat nombor 2.. Tu mesti pacak kemah kamping kat sekolah nih.. Bagi aku, kalau nak gi awal better paling awal atau pi lambat cam aku ni.. Kalau tengah-tengah.. hmmmm.. lu pikir la sendiri..

Iqa dapat nombor satu, cikgu kelas dia cakap nombor dua si aisyah. Aku blank jap.. sapa aisyah tu.. Alla sepupu dia la.. Loohh.. si puteri dapat nombor dua. Tu la masalah kalau nama panjang-panjang.. kan dah tak kenal. Pastu asik dok panggil nama awal jer.. Sib baik aku letak nama panggilan iqa ngan inaz.. tapi yang aku perasan cikgu dia suka panggil dia balqis.. masalah beso bila inaz pun sekolah situ jugak nanti..

Dah setel sumer.. masa nak balik sekali ada persembahan la pulak. Tarian, silat.. waaa.. hari terbuka pun ada memacam persembahan.. hebat.. semua budak dah mula ternganga, termasuk la iqa dan inaz. Pas abis tarian aku ajak beli buku pastu beli beger. Balik...

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!