mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label SPM 2016 Result. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label SPM 2016 Result. Papar semua catatan

Jumaat, 17 Mac 2017

SPM 2016 result : Analisa & Ranking MRSM


SPM 2016 result : Analisa & Ranking MRSM. Tak sah la kalau aku tak buat ranking MRSM ni kan. Nampaknya agak jatuh berbanding tahun lepas. Tapi. Tun Ghafar Baba mengungguli carta kebangsaan. Nombor 1 untuk keseluruhan sekolah di Malaysia. Beseri. Tempat aku dulu nampaknya ada sedikit peningkatan. Tapi. Masih jauh nampaknya. Batch aku dulu top 5 kot. Mama punya Muar pun nampaknya masih terumbang ambing. Apapun. Anda dah lakukan yang terbaik. Good job! Lupa pulak nak cop sekali : Foto daripada FB MRSM Tun Ghafar Baba.

SPM 2016 Result : Analisa & Ranking SBP


SPM 2016 Result : Analisa & Ranking SBP. Jom kita layan... Iqa dok cerita pasal ni jugak masa balik semalam. A bit jatuh ranking. Aku kata biasa la tu. Semua nak ke high ranking. Lagi kita kat atas. Lagi banyak usaha kena buat. Duduk kat atas lagi pressure sebab bukan senang nak kekalkan kedudukan. Semua akan bersaing untuk tempat teratas. OK lah tu. Apapun, tahniah diucapkan pada semua. Terbaeekkkk!!!! Yang aku tandakan semuanya sekolah yang ada kaitan dengan kami. STF. Sekolah Iqa. Tu yang iqa kata tak puas hati. Turun ranking. KUSESS sekolah lama aku berkhidmat. Naik. Boleh tahan. Tuanku Jaafar sekolah mama berkhidmat dulu. Ada peningkatan. Saja aku tak letakkan GPN lepas. Biarlah rahsia.