mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label colouring contest. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label colouring contest. Papar semua catatan

Khamis, 18 Mac 2010

Aktiviti Iqa semasa Zoom-A mengong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarBoleh pulak zoom-a ni buat hal. Tapi itu tak bermakna iqa leh lepas cenggitu jer cuti-cuti mesia sekolah nih..

Apa yang aku buat adalah suruh dia mewarna pakai kaler kayu. Bukannya apa. Iqa ni memang lemah mengaler pakai kaler kayu. Pasal dia belajar mengaler pakai oil pastel. So memang la lukisan dia warna cantik pakai oil pastel. Tapi bila suruh pakai kaler kayu, hmmm.. memang tersangat la menyedihkan mata memandang... Jadi semasa zoom-a tengah buat hal cenggini, aku suruh la dia mengaler pakai kaler kayu. Tapi tulah.. cepat naw mengadu penat..

::Klik untuk cerita penuh::





©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Banyak jugak yang aku suruh dia warnakan.. leh tahan la..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa tak larat la bah.. dah banyak dah ni mengaler tau..



Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 27 Februari 2010

KamiBlogger Biggest Contest

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarBerita baik kepada blogger-blogger kat luar sana. www.fcucommunity.net telah menganjurkan satu pertandingan untuk blogger. Hadiah dia boleh tahan beb. Apa tunggu lagi, tetambah kepada blogger-blogger tegar tu. Ni la masanya untuk hangpa semua kebas hadiah dia yang leh tahan bestnya tu. Pendaftaran bermula sekarang. Pertandingan akan bermula senayan ni, 1 Mac sampai 20 Mac.. Aku?? Aku tak suka sangat contest-contest cenggini. Hangpa kebas jer la hadiah dia tu..

Link terus ke tempat pendaftaran

Enjoice...Sharing is power!!!



Selasa, 11 Ogos 2009

Iqa juara lagi



Tahun ni sekolah mama buat Hari Kokurikulum lagi. Tapi kali ni abah tak dapat join pasal bawak bebudak dia gi Scout

JB X. Pertandingan mula jam 8.30 pagi, tapi mama tak perasan. Iqa masuk lam pukul 9.30 pagi. Sib baik sempat Iqa kaler sampai siap. Teacher tu pun bagi Iqa masa tambahan 10 minit. Alhamdulillah, Iqa menang nombor satu lagi. Seronoknya.