mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Edisi Kemas Gobok - Baju Korporat aka F1. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Edisi Kemas Gobok - Baju Korporat aka F1. Papar semua catatan

Jumaat, 22 Ogos 2014

Edisi Kemas Gobok - Baju Korporat aka F1


Edisi Kemas Gobok - Baju Korporat aka F1. Pagi tadi mama ada bising sikit. Apasal gobok ni dah kecik. Dah tak muat masuk baju dah. So. Tengok. Memang dah sendat sangat. Apo laie. Adola yang kono dikeluarkan dah. First priority aku. Of coz la baju korporat. Dah tentu hanya untuk turun padang ja kan. And lately, bos pun kata. Better turun baju formal dari baju korporat. Baju pun bukannya sama sangat pun. Baju korporat ni pun dari segi penggunaan, lebih kepada nak tunjuk keseragaman pada event event tertentu ja pun. So. Aku pilih untuk sisihkan ajer lah. EKSA tu EKSA. Ehehehe. Keluarkan semua yang ternampak. Ada la lebih kurang 15 pasang. Setiap satu ngan nostalgia memasing. Layan ajer ler.