mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Gerai Roti Stim. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Gerai Roti Stim. Papar semua catatan

Ahad, 27 Jun 2010

Jom Ronda-Ronda : Gerai Roti Stim, JB



Lepas jer habis semua kat Persada, kami terus kuar. Cadangnya nak makan dulu. Setakat iqa for sure cadangan KFC mesti kuar punya. Last-last kitaorang makan kat bawah PPD tu jer, sebelah Nissan nyer HQ. Pasal lepas ni pun sesaja nak gi test nengokkan Livina kan.

Leh tahan gak la makanan kat sini. Problemnya satu, masak memang slow and steady sikit. Tu sebab aku jarang makan kat sini tengahari. Iqa cam biasa makan meehun sup sama inaz dan ucu. Aku makan nasi goreng kampung telur mata sama mama. Ngam hoo..

Enjoice...Sharing is power!!!