mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label rekreasi. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label rekreasi. Papar semua catatan

Khamis, 27 Oktober 2011

Hutan Bandar Mutiara Rini

Lama tak gi sini. Minggu lepas tempat ni dirasmikan oleh menteri besar dengan nama baru, hutan bandar mutiara rini. Tengok keadaan pun dah makin cun sikit. Banyak penambahan baru terutama landskap dan prasarana. Cun juga. Siap ada pokok lampu cam kat i-city sana nun. Terbaeekkk!!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Rabu, 23 Februari 2011

JB Katering, Taman Merdeka tinggal kenangan

Klik untuk gambar yang lebih besar
Kalau nak makan kat JB Katering lagi kena la ke Stadium Larkin.. huhuhu
JB Katering dah abishh.. tinggal tiang ja. Dah kena roboh. Semuanya dah berpindah ke Stadium Larkin hujung Januari lepas. Sekarang ni tinggai rangka ja. Nak buat lagu mana kan. Tasik Merdeka dah jadi tempat rekreasi semata-mata. Tak tau la ada lagi tak pengantin yang amik gambo kat sini lagi hujung minggu, pasai aku pun memang tadak la jengjalan sampai sini, hujung minggu la kan.

So, aku amik jugak la kenangan terakhir nih, sebelum habish semuanya sekali secara total.. Yang besh.. siap photomerge gitu..>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Taman Merdeka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Main enterance

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
JB catering from the main enterance

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Habish segala


Enjoice...Sharing is power!!!