mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label hotel new york. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label hotel new york. Papar semua catatan

Rabu, 8 Julai 2015

Iftar di New York


Iftar di New York. Bukan New York Amerika ni, Hotel New York JB je. Macam biasa. Anugerah meja paling meriah of coz la meja kami. Paling meriah, paling penuh, paling cepat penuh, paling cepat clear. Terbaeekkk!!!!

Rabu, 21 November 2012

Konvensyen KIK BTP Kebangsaan 2012

Hari ni kami kena buat persembahan KIK. Jemputan khas dari BTPN Johor untuk mengisi slot dalam konvensyen KIK BTP Kebangsaan. Boleh tahan. Cuma rugi pasal tak dapat tengok pembentangan setiap kumpulan KIK BTP. Dengar cerita juri KIK ni juga merupakan juri tetap untuk KIK SUK Johor nanti. Hmmm... Memang agak panas juga dengarnya komen-komen mereka ni. Apa pun keputusan pertandingan KIK BTP adalah seperti berikut :

Saguhati : Semua dapat piala tu. Terbaeekkk!!!! Maknanya kalau dia menang pulak, boleh bawa balik 2 piala.
Persembahan terbaik : BTPN Johor
Pembentang terbaik : BTPN Terengganu
Inovasi terbaik : BTPN Selangor
Tempat ketiga : BTPN Negeri Sembilan
Naib Johan : BTPN Kedah (kat sini ada spoil sikit, tolak menolak antara kedah dan ganu, tak tau salah mc atau salah juri)
Johan : BTPN Johor

Tahniah pada semua.

kena parking tingkat 3

snap snap dulu

sib baik dua kawasan ja dia bukak, kalau tak satu jb aku snap

ingat nak parking bawah, tapi nanti panas

last sebelum gerak

lobi ikut sana aaa

nun jauh disana

amik dulu takut lupa parking kat mana

dah sampai

jom turun ke lobi

ikut papan arah ya

lobi. nampaknya jam bebanyak dia dah buang. menyemak kot

lobi yang masih kosong

fasi pun dah sampai

kena paksa rela makan la pulak

sibuk nak mengepis

amik jangan tak amik

apa laie yang ekau buek tu jang

eleh... tahu sangat peel si azam nih

kan dok usha awek lagi tu

sempat borak lagi tu

dah... cepat abiskan makan tu

kena beratur sebelum naik ke atas. tingkat 23 tu

posing lepas abis present

bacaan doa

ucapan aluan

kasi fokus skrin sikit

komen ketua juri

ucapan perasmi

penyampaian hadiah

kami pun dapat

juara

makan lagi

makan je kejanya

mat nor sampai ketepi mengelak

bersama perasmi

posing kenangan

cenderahati kami


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free