mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label ni. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label ni. Papar semua catatan

Jumaat, 27 Disember 2013

Abam sensonic jah hari ni

Abam sensonic jah hari ni ikut gi semayang. Semalam. Ngetest. Ok gak kamera dia. So. Abam galaxy cam tak yah ikut hari ni.


Sent from Samsung Mobile

Jumaat, 6 Disember 2013

Mainan biasa budak la ni

Mainan biasa budak la ni.

Ahad, 18 November 2012

Haaa... dah kena dah pakcik ni

Akhirnya. Pakai pelekat. Tak kena. Siap kuis kuis jer ngan kaki. Letak racun. Wat bodo jer. Last last pakai perangkap ni balik. Kena. Tu pun sempat tarik kain alas dan kain batik kat lantai. Gigit dan buat tempat lepak lam perangkap tu. Sedap dia aje.

ps : dah diselesaikan dah pun...





Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 18 Ogos 2012

Terbaik Raya : seronoknya rancangan raya TV tahun ni

mknace unlimited™ | kabhi khushi kabhi gham
picas copis from  http://www.join4film.com
Aku suka layan TV. Betul. Sejak dari kecik, aku memang susah nak dipisahkan dengan TV. Makan depan TV, tidur depan TV, waima buat kije sekolah pun depan TV. Tapi tu bukan persoalannya. Persoalan dia, apasal rancangan raya ni sibuk dok amik citer citer dari luar yang bagi aku langsung tak bertepatan dengan raya puasa kali ni. Tu belum cerita pasal iklan iklan merepek sepanjang puasa lagi tu, dari iklan lam media cetak, sampai la iklan lam tv. Dah abis gamaknya cerita-cerita yang lebih sesuai untuk bulan ramadan dan syawal ni kot. Terpaksa la dok nengokkan cerita cerita lagu ni. Adoyaiii... dah la tu, siap masuk list rancangan raya pulak tu. Huhuhu.. Aku ni dah la mengharap ehsan tv nasional ja, astro takde. Nak donlod movie, kerajaan marah; haram katanya. Tapi, yang kat tv, disajikan citer-citer yang.. hmmmm... susah nak cakap. Nak tak nak, kena la langgan Astro kan. Tapi, aku memang takkan langgan punya. Sori to say la.

ps : memang aku tak puas hati ngan siaran tv nasional kita, citer tahyul la, citer indon toksah citer la

pss : tengok citer ni dari mula sampai last, rasanya korang akan tau kenapa aku bebetul tak puas hati dengan pemilihan cerita ni sebagai pemula rancangan raya "kita"


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free