mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label tadika. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label tadika. Papar semua catatan

Jumaat, 13 November 2015

Tadika Nadi Permata Photoshoot 2015

Tadika Nadi Permata Photoshoot 2015

Tadika Nadi Permata Photoshoot 2015. Hari tu. Dapat semua picas ni. Nampak. Gelang Patah tinggal 8 murid je. Huhuhuhu.

Sabtu, 28 Disember 2013

Pendaftaran tadika nadi permata ziqri

Pendaftaran tadika nadi permata ziqri. Posing sama cikgu nadia. Posing ke si ziqri tu?

Ahad, 24 Februari 2013

Seharian di Baling

Lama tul entry ni dok bersarang lam blogger. Tak post post jugak. Hari ni pun paksa diri untuk menulih dan tekan butang post pasai pekan rabu minggu lepaih kat baling. hahaha... tu yang dok kata dah lama bersarang lam blogger. tinggai nak tekn butang post ja.

So, rabu lepas pakat keluaq pi pekan rabu macam biasa la. ni ja hari yang ada untuk aku enjoy kat baling. khamihnya dah mula nak sibuk kat aloq setaq dah.

Seharian di Baling

Macam besa, gambaq gunung belakang rumah aku memang tak lepaih dari lensa kamera henpon aku nih. Tapi sesambil tu ambik gak gambaq rumah aku ni.

Seharian di Baling