mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label report card. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label report card. Papar semua catatan

Jumaat, 9 November 2012

Report card sekolah agama

Petangnya ke sekolah agama nusa perintis. Ambik kad penyata iqa. Dapat no.6. Ada jugak subjek yang turun cam bahasa arab dan tajwid. Walaubagaimanapun, iqa lulus untuk naik kelas tahun depan. Balik, singgah beli kepok leko...









Ahad, 11 Julai 2010

Hari Terbuka SK Taman Nusa Perintis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pagi ni kuar la beramai-ramai ke SK Nusa Perintis, sekolah iqa; sebab ada hari terbuka. Hari terbuka sekarang ni lebih kepada hari amik report kad sebenarnya. Mama nak kuar awal, tapi pengalaman dok kat Tun Aminah dulu mengajar aku supaya kuar lam kul 10. Sebab mak bapak ni biasanya pakat pi awai.

Sampai jer situ dah nampak 2 bijik livina kaler putih ngan hitam parking kat depan. Banyak tul keter ni dok membakar aku supaya blank tak tau nak pilih kaler apa dah. Masuk ke dalam. Tinggal sorang lagi kat depan aku. Haa.. kan lepak jer nak amik report kad. Nombor aku 28 kot tak silap. Kelas iqa ada 34 orang.. Nengok nama abang izat nombor 2.. Tu mesti pacak kemah kamping kat sekolah nih.. Bagi aku, kalau nak gi awal better paling awal atau pi lambat cam aku ni.. Kalau tengah-tengah.. hmmmm.. lu pikir la sendiri..

Iqa dapat nombor satu, cikgu kelas dia cakap nombor dua si aisyah. Aku blank jap.. sapa aisyah tu.. Alla sepupu dia la.. Loohh.. si puteri dapat nombor dua. Tu la masalah kalau nama panjang-panjang.. kan dah tak kenal. Pastu asik dok panggil nama awal jer.. Sib baik aku letak nama panggilan iqa ngan inaz.. tapi yang aku perasan cikgu dia suka panggil dia balqis.. masalah beso bila inaz pun sekolah situ jugak nanti..

Dah setel sumer.. masa nak balik sekali ada persembahan la pulak. Tarian, silat.. waaa.. hari terbuka pun ada memacam persembahan.. hebat.. semua budak dah mula ternganga, termasuk la iqa dan inaz. Pas abis tarian aku ajak beli buku pastu beli beger. Balik...

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!