mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label sembahyang jumaat. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label sembahyang jumaat. Papar semua catatan

Jumaat, 20 Januari 2012

Jemaat dulu



Arah balik ke ppd. Nak sambut encik firdaus. Ngam ngam sampai kampung sungai danga. Berenti semayang jemaat jap.



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway
Galaxy Tab

Ahad, 12 September 2010

Masjid Titi Teduri : Sembahyang Jumaat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 10 September 2010
Masa : 1.29 petang
Tempat : Masjid Titi Teduri
Mood : Alhamdulillah...

Hari ni semayang kat masjid titi teduri. Lama tak gi sini. Tok Wek masih gagah berdiri melaungkan azan. Hampir terlelap jugak tadi. Maybe penat sangat gamaknya.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Banyak yang dah berubah...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Asalnya dulu kecik ja masjid nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni bahagian asal masjid ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah tambah besar sampai ke atap hijau tu

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 10 Julai 2010

Masjid tak tau nama, Larkin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hari ni si Azam ajak semayang kat Larkin lak. Kat stesen ker? Tak, kat sebelah polis. Mana pulak la nak gi kali ni. Biasanya kami semayang jemaat kat masjid kat stesen bas larkin jer, tapi kali ni jauh sikit.

Sesampai jer nengok masjid ni cambest la pulak. Siap ada jambatan rentas air tu. Banyak budak sekolah teknik kat sini. Sempat studi lagi tu. Dan jumpa banyak jugak orang jpn kat sini. Apa yang best kat sini. Aku nampak design kat dinding sangat spesel. Pastu ada tempat semayang kat atas macam masjid utm. Dan yang paling best adalah.. nengok jemaah hilang kepala masa khatib berkhutbah.. Stended la bebudak sekolah ramai kan.. Cam aku dulu tak cengini masa sekolah asrama.. Hahaha..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!