The colourful faces of SKTTA - Music

©2010mknaceunlimitedHari ini sama cam semalam. Malah lebih baik lagi. Aku bertambah bersemangat balik. Lens aku kini memang dah kembali ke seperti mula-mulanya aku bertapak dalam industri ini, 70-300mm. Tapi nampaknya tangan aku cam tak sehebat dulu. Mana taknya, asyik dol pakai ultra wide jer. Ni dah balik ke asal. Kena tune balik la tangan tu.

Mangsa pertama adalah Iqa, masa assembly tadi. Memang nampak betul tangan aku shaky giler. Dah lama aku tak pakai 300mm ni. Aku akan cuba balik sampai perfect tak shaky cam dedulu. InsyaAllah.

©2010mknaceunlimited
Untuk gambo ni jer aku dah ambik dekat 10 kali pakai burst. Ni jer yang nampak muka dia. Action tangan tak dapat. Dapat action tangan, muka tak nampak. Keep practicing semula.

©2010mknaceunlimited
Adakah deme ni sedo aku amik gambo deme?

©2010mknaceunlimited
Bebudak PA. Kenapakah bebudak ni akan baik dengan aku juga. Dari sekolah sains lagi tu. Bukan bebudak ni la kan..

©2010mknaceunlimited
Atlit sekolah yang baru habis training pun kena jugakkk.. Do your best petang ni.

©2010mknaceunlimited
Jenuh nak menyalin nota muzik yang aku bagi.. Haaa.. korang kena pandai baca not dulu ya..

©2010mknaceunlimited
Bebudak kelas muzik aku. Berterabur giler minggu lepas. Alhamdulillah.. dah makin lancar..

©2010mknaceunlimited
Dah makin lancar dah bebudak ni main. Hari ni jer aku kasi dua lagu pendk untuk diaorang tiup.

©2010mknaceunlimited
Pusat akses sesi rehat tahap dua.

©2010mknaceunlimited
Sempat lagi senyum tu..

©2010mknaceunlimited
Amboiii.. kusyuk tul korang ni yerk..

©2010mknaceunlimited
Sempat lagi tu..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied