mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label gotong royong. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label gotong royong. Papar semua catatan

Khamis, 25 Jun 2015

Gotong royong perdana EKSA SPMICT


Gotong royong perdana EKSA SPMICT. Layan aje hari khamis lepas. Clear tempat memasing. Kipidap.

Sabtu, 17 Ogos 2013

Gotong royong siapkan batu seremban adik inaz


Gotong royong siapkan batu seremban adik inaz. 29 Julai ituhari, kami pakat buka posa reramai lagi. Pastu si adik inaz pulak melalak nak batu seremban. Rupanya dah lama cikgu dia bagi due soh bawak, tapi dia leh lupa dan bila nak pakai esok baru dia mula melalak. Udah tu, semua pun sibuk lah. Yang cari kain percanya, yang cari jarumnya, yang cari isinya... Read on...

Khamis, 24 Februari 2011

Jom jumpe sedara mara

Klik untuk gambar yang lebih besar
Di sini semuanya pakat berkumpul
Ahad lepas, semua pakat gi rumah arwah Pak Andak. Anaknya kahwin hari ni. Punya la penuh rumah ni dengan sedara mara sejak Sabtunya. Semua pakat nolong kan. Caterer semua sendiri, jiran dan sedara ja yang membuatnya. Seronok gak cenggini.

Sebelah petangnya, kami datang lambat sikit, sementara pengantin pi kuaq ambik gambaq outdoor; kami semua la pakat outdoor kat pelamain dia. Pastu pakat dok selak balik gambaq-gambaq lama. Masa ni rasa macam best la pulak bila nengokkan gambo gambo hardcopy nih.. Aku nyer gambo semua dah softcopy ja.. semua lam web.. bila dah ramai ramai cenggini tak syok la pulak kan.. Cuma advantage dia, semua dapat nengok cepat. Apa apa la kan.. Semua ada pro and cons kan>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nak gi mana ni bah.. ooo.. nak gi sri pulai..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
semua ada?? pengantin la pulak kuar outdoor.. takpa.. kita serbu pelamin dia dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
jom kita amik gambaq banyak banyak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
adik inaz memang pantang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sama la macam mama dia kan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dan lagi tu menulih lam buku otograp pengantin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
suasana kat dalam la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
jom kita amik gambaq.. bukan senang nak jumpa lagu ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
boh lagi sekepin kat luaq

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sambung tulih lagi?? penuh la nama iqa cucu roslan lam buku nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ziqri enjoy berkipas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sesi selak album

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
oooo.. dah pandai sakat awek aaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
bagi balik puting dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
posing ngan pengantin la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
raja sehari - hari ni sahaja..


Enjoice...Sharing is power!!!

Selasa, 14 Disember 2010

Asyraf : Settling down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 11 Disember 2010
Masa : 3.40 petang
Tempat : Rumah den dokek kampung sana
Mood : Penat, letih, krem dah kaki ni ha

Esok dah nak tiba hari penting dah nih. Hari ni semua mender mender terutama hiasan dan deco kena la siap kan. Dari bunga telur sampai ke langsir, dari meja makan sampai la ke katil.. semua kena siap.. Klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tokei pun turun padang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kena bawak keluar dah ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bertambah ramai menolong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sampai bersidai kebudak nih semua

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sampai patah leher posing tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Leh tahan jugak la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Design pakai dua kain semata

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat bagi isyarat lagi tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kat dalam tengah sibuk ngan langsir la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni apa kes la pulak nih

Enjoice...Sharing is power!!!

Jumaat, 10 Disember 2010

Asyraf : Khemah khemah pun dah tegak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 10 Disember 2010
Masa : 4.00 petang
Tempat : Depan rumah
Mood : Best woo

Akhirnya naik jugak semua khemah khemah untuk kenduri ni. Ramai yang turun gotong royong nak naikkan khemah khemah ni. Terima kasih semua. Klikk cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makan dulu sebelum mula kije

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Setakat posing ngan moto orang boleh la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah naik tiang pertama

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sambung setiap penjuru

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Keyy.. kena cover dulu aaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel satu, 3 lagi nak naik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Seken in the making

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel.. saja amik kot area rumah dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nampak tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pemandangan dari depan rumah

Enjoice...Sharing is power!!!