mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label ciq. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label ciq. Papar semua catatan

Jumaat, 23 Oktober 2015

Open House Cikgu Razi @ Blok C, CIQ

Open House Cikgu Razi @ Blok C, CIQ

Open House Cikgu Razi @ Blok C, CIQ. Petang ni kami ke CIQ. Rumah kawan mama. Dia buat makan-makan. Mama dok risau pasal aku. Aku puasa hari ni. Tapi. Aku tak kisah pun. Takde hal la. Dok je lepak tepi. Layan Bajet 2016 gitu. Fiqri suka kat situ. Makan bubur.

Ahad, 14 Ogos 2011

Bazar ramadan

Petang petang biasanya beli kuih sahaja kat bazar. Kalau kat gelang patah ni rata rata 3 singgit. Ada jugak yang dah 5 dua hinggit. Tengok jugak la. Beli singgit campur campur. Setiap hari kedai berbeza, mana yang paling best, gerai tu la ajer yang kita pergi pastu. Tapi kalau kat jalan nak masuk ciq sana tu, tahun lepas masih dapat 5 singgit. Tahun ni tak tahu la pasal tak gi lagi, pasal kfc pun dah ada kat gp. Kalau sengsaja gi petang ni pun molek gak tu kan....
Published with Blogger-droid v1.7.4