mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label radio. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label radio. Papar semua catatan

Sabtu, 17 Januari 2015

SYJ tersingkir dalam Maharaja Lawak Mega 2014 Minggu 10


SYJ tersingkir dalam Maharaja Lawak Mega 2014 Minggu 10. Tema minggu ini adalah "Trend Terkini" dan "Radio". Layanzzz... BTW picas dikongsi dari FB Maharaja Lawak

Jumaat, 17 Januari 2014

Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu Ke-10 Tonton Online Streaming







Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu Ke-10 Tonton Online Streaming. Tema "Radio". Jom layan jap di bro kacak jap. Pakat pi ke url ni nooo... http://jomtontondramajoekacak.blogspot.com/2014/01/maharaja-lawak-mega-2014-minggu-ke-10.html

Sabtu, 4 September 2010

Jengjalan cari stok dan ration

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 1 September 2010
Masa : 5.45 petang
Tempat : Around Batu Pahat
Mood : Santai rock

Petang ni memang habis lambat sikit, yelah.. malam punya program semua dah sumbat sebelah siang jer.. Habis jer naik bilik simpan barang pastu pakat kuar ke Batu Pahat. Kisahnya nak beli stok dengan ration. Sesapa yang pernah sebilik ngan aku pasti tau.. aku memang akan carik stok maggi nyer.. lapo la tetengah malam. So off we go around batu pahat.

Petang ni naik keter cik shamsul kita ni. Dia cakap dia tak yah pakai gps pun cam aku, dia ada radio. Petang tu memang nengok la dia berqso dengan geng-geng batu pahat. Target kitaorang nak gi amway dulu, pastu baru gi supermarket. So, dengan borak-borak ngan memember dia dah terpacak kitaorang kat depan amway nih.. sebenarnya dah tau pun kat mana. Saja si Shamsul nak tunjuk cara kat kitaorang. Dan tujuan ke supermarket kita hold dulu pasal dah nak dekat waktu berbuka dah pun. Terus balik ke hotel.. Masa nak balik terserempak la pulak ngan satu eksiden..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Naik keter shamsul jer ronda satu Batu Pahat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara nunggu lampu hijau, dengan bangunan ni pun kena snap.. Dah selamat dah pun haplod ke google earth

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni lagi satu yang kena haplod.. sian.. aku bukan nak promote yer.. sekadar share

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hospital pantai.. kat sini rupanya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni la tempat tujuan pertama kami

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hospital Pantai belakang sekolah convent nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Convent .. sisi side view

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada jugak paip beso kat sini yerk.. terperasan sementara nunggu lampu hijo

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Masa balik terserempak satu eksiden.. pakcik ni dah terjelobos lam parit ngan motor dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sian pak cik ni.. semoga dia tak cedera teruk

Enjoice...Sharing is power!!!