mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label bazar. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label bazar. Papar semua catatan

Jumaat, 17 Ogos 2012

Bazar Ramadan Nusa Perintis

mknace unlimited™ | Bazar Ramadan Nusa Perintis
Ramai orang petang nih
Ramai tul orang petang khamis nih.. Maybe pasal ramai yang dah mula cuti kan. Ngan gerai pun dah ada yang cuti. Soo, a bit blank petang nih tentang juadah. Try beli ayam golek. Buka petang semalam... memang marvelous. Mama kata sib baik beli dah last last, kalau tak, ada yang setiap hari melantak ayam golek ajer.. kuikuikui



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


mknace unlimited™ | Bazar Ramadan Nusa Perintis
selalu lalu ja, hari ni singgah
mknace unlimited™ | Bazar Ramadan Nusa Perintis
Hmmm... cambest kan

mknace unlimited™ | Bazar Ramadan Nusa Perintis
jom kelik jom

Sabtu, 9 Oktober 2010

Outing Ganu : Dataran Syahbandar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 5 Oktober 2010
Masa : 4.00 petang
Tempat : Dataran Syahbandar
Mood : So-so la

Sementara waktu, lepak kat sini dulu. Sesaja amik angin, lagi satu sementara nunggu yang lain membeli sebelum belah ke Johor. Memacam ada kat sini. Sebelah malam ekspo ganu langsung kat sini. alah.. yang aku gi semalamnya tu. Banyak gak landmark menarik kat sini. Tengok ajer la.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni dibina berdepan ngan pasar payang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nampak lebih gah la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cuma, mampu atau tak peniaga tempatan berada di sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok la pintu utama dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Antara kedai yang dah buka kat situ

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pusat penerangan pelancongan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pejabat pos besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jeti ke pulau kapas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Deretan bot nelayan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ambik angin jap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap beli tudung saji tu.. RM20

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
pintu masuk ke Makam diraja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tu tadak lain la tu.. citer pasal lens la tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Suka hati naa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni nanti berenti lagi tak ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Team pegawai kgsk, penuh gaya kenasyidan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bila lagi da diaorang ni nak sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Antara benda rare yang boleh ditemui kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tu dah bosan nunggu la tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Korang tak sampai aku tinggalkan aje.. hon sikit.. pon ponnn

Enjoice...Sharing is power!!!