mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label berjalan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label berjalan. Papar semua catatan

Isnin, 24 Januari 2011

Jom meronda bersama Ustaz Ziqri

Klik untuk gambar yang lebih besar
Ada sesapa nak kena rembaih dengan rotan ni ka
Pagi semalam, masa semua tengah bersiap nak jengjalan; encik ziqri macam biasa akan berjalan ngan rotan dia la. Sekali mama la pulak dah pakaikan baju takde kolar. Sekali pandang macam ustaz. Dengan rotannya, dengan meronda dia. Cam warden @ cikgu disiplin pun ada. Hehehe.. Layan ajer la.



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengah mengasah rotan. kikiki

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah la.. saya dah nak mula meronda nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sapa yak ngaji saya libas cenggini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. ni ada sorang ni yang nak kena

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Rotan bear nih. malas ngaji haaa

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 23 Januari 2011

Bila Ziqri mula berjalan

Tengok la semalam. Dah pandai merayap dah pun. Yang bestnya siap pegang rotan tuh, carik budak malas ngaji agaknya. Hehehe.. Ziqri ziqri







Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 8 Januari 2011

Abang Ziqri dah nak 10 bulan

Klik untuk gambar yang lebih besar
Lepak jap ngan kakak dia yang nak gi daftar taekwando pagi ni
Abang jiqri ni pun dah nak masuk 10 bulan dah. Progress terkini dia.. dia dah leh sebut mama sebelah siang dah.. kalau tak.. sebut mama sebelah malam ja. Time nak tido je la tu. Yang lain.. abah abah abah.. jeles mama dia.. Progress kedua, dia dah leh berdiri selama 3 saat. Dah makin maju dah tu. Tak lama lagi tu berlari la ni>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dengan pembaris la pulak. Siap bergendang ke bakul tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lepak jap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya nak berjalan ke mana pun susah.. Abah asik nak amik gambo ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bukan setakat berdiri, berjengket tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ada ajer barang nak dikemas dia nih.. ziqri ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pemantauan beg mengaji kakak kakak dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Main lam bakul jap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
hai.. bahaya nih.. berdiri kat hujung tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
iqa dah siap.. tali pinggang masih putih pasal.. baru belajar sebulan pastu pindah sekolah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni baru nak sambung belajar balik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
camana nak ikat ni haa..

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 7 November 2010

More on Ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 November 2010
Masa : 8.30 pagi
Tempat : Rumah den
Mood : Still sleepy

Ziqri dah pandai dah sekarang. Kalau dulu atuk gi pasar ngan kak ngah dia, dia wat tak tau ja. La ni, pantang.. Dia pun nak ngikut. Sudah.. Tau ja bila orang nak jalan. Dia dah resah kalau dia tau orang nak jalan, tapi tak ambik ambik dia.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Letak lam walker, layan dia sampai dia tak perasan ada orang dah keluar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Seronok la tu dapat mainan bunyik bunyik tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Terus leka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lepas ni tak tau la bila dia dah dapat kaki nanti

Enjoice...Sharing is power!!!

Jumaat, 5 November 2010

Deepavali : Jom merayap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 5 November 2010
Masa : 2.00 petang
Tempat : Gelang Patah
Mood : Banyak tempat nak gi wooo

Lepas ja jemaat tadi terus semua bersiap. Hari ni banyak tempat nak gi. Bukan gi beraya, tapi ziarah baby baru. Rumah Cik Enab, Rumah atuk utih, pastu nak gi spital nengok pak long boboi yang masuk wad pasal denggi. Jom kita merayap jom..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah ready dah ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dedua kakak balqisnya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Toksah citer la macamana gumbiranya hati dedua balqis nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa nak amik gambar lak boleh tak bah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gambo yang iqa amik, ok tak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita meronda..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aikk.. kuar tangan ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. ni la muka si empunya tangan.. cukup ngan gigi tak cukup dia

Enjoice...Sharing is power!!!