mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label keracunan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label keracunan. Papar semua catatan

Sabtu, 18 April 2015

Klinik Rozikin marathon


Klinik Rozikin marathon. Kamih ke sini. Bawak si iqa yang demam, alah dan muntah muntah. Jemaat ke sini lagi, bawak fiqri yang batuk dan muntah muntah. Hari ni... mama ngan ziqri la pulops, tapi tak bawak la ke sini. Ish ish ish...

Khamis, 11 Februari 2010

Iqa peniiingg...

©2010mknaceunlimitedIqa pening kepala la abah.. Itu la ayat iqa masa aku sampai ke sekolah pagi tadi. Biar betul.. Memang aku tak perasan sangat perubahan dia pagi ni. Siap kuar kereta macam nak muntah pun ada.

Iqa demam ker.
Tak.. Iqa pening jer..

Terus raba dahi dia. Tak panas sangat. Maybe pasal kes minum susu overdue semalam kot. So baru nampak dia nyer efek. Tanya iqa lagi, nak sekolah tak? Sudah pasti jawapan iqa semestinya ya. Tak pernahnya tak.

Habis jer sekolah iqa cakap dia tak larat sangat hari ni. PAsal tadi pun kebetulan dia PJ. Aku dah tak sedap hati. Target aku, ni alik ni tak maghrib mesti sebelah malam suhu dia pasti naik punya. Tak sampai malam, maghrib tu dia dah mula merengek. Rasa dahi dia.. Sahih.. dah sampai dah demam dia.. Alamatnya esok tak gi sekolah la iqa..

ps : lepas makan ubat tadi sempat lagi dia bisik, esok iqa nak gi sekolah la abah.. Ish ish ish..