mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label nasi. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label nasi. Papar semua catatan

Khamis, 26 Disember 2013

Sarap dulu

Sarap dulu. Makan nasi lemak kat foyer. Sama en. Zainal gitu.


Sent from Samsung Mobile

Khamis, 19 Disember 2013

Nasi Ambeng BBU

Nasi Ambeng BBU. Ni ler tempatnya kalau nak makan nasi ambeng yang tersohor tu. Mat corner terletak di medan selera bbu. Ada daging, ada ayam. Harga? 5 hingget sepinggan.

Khamis, 31 Januari 2013

Restoren Nasi ayam gemas, sungai besar

Restoren Nasi ayam gemas, sungai besar. Bagi aku, ni ler nasi ayam gemas yang paling tak gemas. Tak sama langsung. Patut la banyak no variasi. Lebih kepada nasi ayam biasa...











Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Rabu, 21 November 2012

Noor Azila Nasi Ayam

Emmm... tutup pulak nasi ayam depan masjid uda. Maybe setiap selasa dia tutup kot. Tapi takpe. Banyak lagi kedai nasi ayam best kat uda ni. Ni contoh dia. Aku makan nasi ayam goreng ayam sambal, firdaus amik nasi ayam black pepper. Yummy...

tutup la pulek

jom ke noor azila

cincau bandung

ais limo

nasi ayam black pepper

nasi ayam goreng ayam sambal

ayam sambal

ayam black pepper

terliur la pulak nengokkan ais sirap limo nih


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 24 Oktober 2010

Jom Ronda-Ronda : Restoren Azinur, TUTA

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 14 Oktober 2010
Masa : 1.15 petang
Tempat : TUTA
Mood : Best

Tempat ni memang dah glamer dari dulu. Sampai beratur orang nak makan nasi kat sini. Kalau setakat nasi mamak tu memang 100 kali tak leh celen la. Nak rasa kari utara kat sini la tempatnya. Kena pulak ngan ayam goreng dia. Memang terangkat abis. Dah setel tu sempat lagi minum air kelapa kat depan caltex TUTA nih.. Dah.. jom balik sambung kije..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 3 Julai 2010

Jom Ronda-Ronda : Nasi Ambeng BBU

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarNi ambik gambo ni masa tengah dok buat penambahbaikan untuk SiSP1 kat Uda ituhari. Tengahari tu blank gak la tak tau nak makan kat mana. Sekali En. Kadir ajak gi medan selera BBU, kat situ ada nasi ambeng best punya. Kata dia la.

Memang penuh orang kat situ. Yang tinggal nasi ambeng daging jer. Daging tu dipotong kecik-kecik. Belasah ajer la. Rasa.. quite nice la. Maybe pasal bukan taste aku kot. Tapi nengok mat nor ngan kadir memang licin. Pinggan aku jer yang masih penuh ngan tempe dan sayur.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!