mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label tandas. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label tandas. Papar semua catatan

Sabtu, 6 November 2010

Kesian adik inaz

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 5 November 2010
Masa : 10.30 malam
Tempat : Rumah den
Mood : Sedihnya

Sian adik inaz. Tadi masa masuk tandas kat sepital, boleh la pulak terpelecok kaki ke dalam mangkuk tandas tu. Kisahnya dia masuk lam tandas ngan kakak dia. Sekali kakak dia nak kuar, dia malu terus terjah ke pintu. Tak perasan kaki kemana, terus terpelecok lam tu. sib baik leh kuarkan. Tapi ada sikit bengkak dan melecet la. Nangis ja tadi. Aku sapu ubat. Pastu atuk dia pulak sambung urut dan terus balut kaki dia tak nak kasi gerak banyak. Sesekali aku bangun bukak balutan, urut kasi darah lancar balik, baru balut semula. Sian adik.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lepas urut terus tertidur..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sian adik inaz

Enjoice...Sharing is power!!!

Rabu, 8 September 2010

Pit Stop #2 - Hentian Rehat Ladang Bikam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 September 2010
Masa : 11.00 pagi
Tempat : Hentian Ladang Bikam
Mood : Enjoy!!!

Rasanya masih tak berani nak gamble lagi, minyak banyak lagi; tapi tak berani la pulak nak gamble sampai Tapah. Dan seperti biasa, keinginan adik inaz untuk ke bilik air menguatkan semangat untuk berenti kat sini. Hehehe..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Isi minyak dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lama aku tak isi shell nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Berenti jap kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tandas semua nampak ok

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita serbu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Oiitt.. Tak posa ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik kat kecik lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apasal aku amik gambo lori ni ntah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Orang dah makin ramai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri masih tido lam keter

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amik la gambo sekeliling dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mana la kakak-kakak ziqri ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sampai pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat posing lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Buatkan susu adik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa nak duduk depan ngan abah pulak

Enjoice...Sharing is power!!!