mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label bedak sari muka. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label bedak sari muka. Papar semua catatan

Ahad, 9 Mei 2010

New katil for the Balqis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarSian kat budak berdua ni. Takkan selamanya nak tido atas toto. Nak beli katil asyik nunggu nak masuk rumah baru jer. Dedua pun dah besar dah pun. Last-last kuar jugak ke Geylang. Ronda kedai cari katil. Sampai kat kedai nih dia kasi katil ni dengan harga RM190.. Campur tilam dua RM350. Layan jer la. Kul 3.30 dia akan hantar kata dia.

So, balik rumah terus mengemas spot baru untuk katil Balqis berdua nih. Lam 3.30 dia sampai, terus dipasang katil tu. Setel jer dedua balqis ni dah tak sabo-sabo lagi nak rasmikan katil ni.. Siap kemas sendiri tu. Pergghhh.. Best bah katanya. Malam ni dedua dah sedia nak tido sendiri dah. Kita nengok camner..

::Klik untuk cerita penuh::



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!

Selasa, 16 Mac 2010

Kisah aku dan jamu - part deux

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarKisahnya semalam mama leh tersalah sapu la pulak. Yang pilis gi sapu perut, tapel gi sapu kaki.. habis sumer dah caca marba.. Terpaksa la dengar mama dok merintih pedih la, panas la.. Huhuhu.. Tengok susunan asal yang aku dah susun.

Pastu pasal susah sangat mama nak ingat, aku beli la tuppeware2 nih kat kedai 2 hinggit.. Dapat la satu set RM3.. tipu aaa.. kata RM2.. So beli la dua set. Suruh mama label sendiri. Aku tinggal masukkan jer jamu yang betul ke tempat yang sepatutnya.. Tadi siap cik sidah sendiri yang tolong sapukan. Haaa.. pasni kalau salah sapu lagi.. aku pun tak tau nak cakap apa..








Enjoice...Sharing is power!!!