mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label faces. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label faces. Papar semua catatan

Jumaat, 23 Januari 2015

Many faces of Fiqri


Many faces of Fiqri. Banyak gambo yang diambil. Mama dier, aku nyer... So... kita layan sekaligus. Boleh...?

Khamis, 18 Mac 2010

Wajah-wajah Ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Balik jer dari Pontian tadi, seronok lak nengokkan gelagat si Ziqri nih. Ngan aksi dia nak lepaskan diri dari bengkung, menguapnya, lesung pipitnya.. So, dengan lens 50mm; aku habiskan masa petangku..

::Klik untuk cerita penuh::









Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 6 Februari 2010

Faces of the Balqis - Colouring

©2010mknaceunlimitedLama tul aku tak wat shooting foto iqa dan inaz ni sama-sama posing cenggini. Malam ni aku wat small setup untuk photoshoot bebudak balqis ni. Iqa cam biasa tak nak amik gambo. Ingat nak amk gambo sengsorang, tapi iqa memang tak nak langsung amik gambo solo.

Nak tak nak, biar jer diaorang wat kije depan setup aku tu. Amik candid dulu. Slow-slow, bagi diaorang ada mood dulu. Slow-slow panggil suruh tengok kamera lak. Dah OK sikit baru kuarkan tabung yippie diaorang. Dan mula arahkan diaorang wat apa yang diaorang suka.

Baru nak amik lebih-lebih flash lak abis bateri.. cittt... sambung esok jer la..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

Jumaat, 5 Februari 2010

The colourful faces of SKTTA - Spiritual

©2010mknaceunlimitedSeperti pada kebiasaannya, setiap pagi Jumaat, akan adanya aktiviti keagamaan; seperti yang tertanda dalam jadual waktu dengan huruf besar Q. Pagi ini aku memang dah merancang untuk mendokumentasikan semua aktiviti kerohanian yang berlangsung di sekolah. Kalau setakat Yasin di dewan tu dah selalu sangat. Kali ni aku memang nak ronda satu sekolah..

Dan nampaknya memang banyak aktiviti-aktiviti lain yang berlangsung. Antaranya yasin dan solat hajat untuk Tahun 6 di surau sekolah, yasin untuk pelajar tahap 2 di dewan bestari, bacaan quran untuk pelajar tahun 5 di bilik JQAF, kelas fardhu ain untuk pelajar tahap 1 di bilik tayang, moral tahap 2 di bilik SAL dan moral tahap 1 di perpustakaan..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited
Operasi aku bermula kat surau sekolah, sebab; aku parking kat sebelah surau. Lepas amik jer kamera terus aku ke tingkap surau. Surau ni pakai tingkap daun tu ha. So, selak jer dan terus tembak.

©2010mknaceunlimited
Bacaan Yasin di surau..

©2010mknaceunlimited
Comei-comei bebudak tahun 6 tahun ni..

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited
Ustaz Sajuli yang memimpin acara di surau

©2010mknaceunlimited
Seterusnya ke Bilik Tayang, kelas fardhu ain pelajar Tahap 1.

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited
Ustazah Chom mengepalai kelas fardhu ain di Bilik Tayang

©2010mknaceunlimited
Syafiqah...

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited
Guru-guru di Dewan Bestari...

©2010mknaceunlimited
Ustaz Shahir yang mengepalai acara di Dewan Bestari...

©2010mknaceunlimited
Pendidikan Khas la pulak kan...

©2010mknaceunlimited
Pergghh.. Ada jugak tu impian nak baca.. Alhamdulillah...

©2010mknaceunlimited
Cikgu Rozilah yang mengetuai acara di Bilik Pendidikan Khas..

©2010mknaceunlimited
Barisan guru-guru pendidikan khas...

©2010mknaceunlimited
Seterusnya, bilik JQAF..

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited
Ustazah Salmah yang mengetuai acara di bilik JQAF..

©2010mknaceunlimited
Puan Teng yang mengetuai Moral tahap dua di bilik SAL..

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited
Sukati tul muka bebudak ni..

©2010mknaceunlimited
Moral Tahap 1 di perpustakaan.. diketuai oleh Puan Lim.. Tak sempat lak nak amik gambo dia..

©2010mknaceunlimited