mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label sabah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label sabah. Papar semua catatan

Ahad, 10 Julai 2016

Tetamu dari jauh


Tetamu dari jauh. Tak sangka boleh jumpa abang wan. KUM Sabah. Kat Asam Pedas depan medan selera. Turun ja dari lif tengok tengah berselfie dengan cucu dia. Saja gi interface kat belakang. Photobomb gitu. Hehehe. Terkejut dia nengok aku. Selamat Hari Raya. Meh Johor tak cakap pun. Rupanya dah berjalan satu semenanjung. Dari utara sampai selatan. Esok petang baru balik. Alhamdulillah. Dapat kesempatan beraya bersama ye. Ada jodoh jumpa lagi.

Sabtu, 20 September 2014

Edisi purba : Mesyuarat Dashboard Prestasi PPD bagi negeri Sabah November 2013


Edisi purba : Mesyuarat Dashboard Prestasi PPD bagi negeri Sabah November 2013. Ni baru betul betul hutang baeekkk!!!! punya. Dah lama dah. Ni ler kes kaki aku sakit paling teruk. Sampai aku kena cucuk pain killer kat LCCT. Perghhh!!! Ingat balik masa tu memang serik ler. Gambo sepanjang tu memang banyak. 200++. Setelah campur tolak la kan. Dari JB ke KL ke KK ke Sandakan. Lepak pasar, lepak sim sim. Cerita panjang tak mau. Yok kita layan.

Ahad, 21 April 2013

PILIHAN RAYA UMUM KE13 SENARAI CALON PARLIMEN DAN DEWAN UNDANGAN NEGERI SABAH

PILIHAN RAYA UMUM KE13 SENARAI CALON PARLIMEN DAN DEWAN UNDANGAN NEGERI SABAH
PILIHAN RAYA UMUM KE13 
SENARAI CALON PARLIMEN DAN DEWAN UNDANGAN NEGERI SABAH

Berikut merupakan calon untuk Parlimen dan DUN negeri Sabah bagi PRU13 ini. Senarai ini akan sentiasa dikemaskini bersama dengan senarai terkini dari Bernama.com. Untuk mengetahui pengumuman dan keputusan terkini, sentiasa bersama Dashboard PRU13 dari SPR.

Parlimen : 25
Dewan Undangan Negeri : 60

Ahad, 14 April 2013

Guru Muda 1 Malaysia Zon Sabah The Preparation

Guru Muda 1 Malaysia Zon Sabah The Preparation. Ni pun entry lama yang aku baru dapat haplod. Hari kedua ni sepanjang hari kami berada di stadium likas. Layan preparation, layan rehearsal. Layan dari pagi sampai ke petang. masa balik semula boleh jem la pulak. dan jem tu perkara biasa kat sini. sekali gm1m yang bawak kami cilok ke lain. ikut jalan bukit towwss.. perghhh.. layan beb.


Jumaat, 12 April 2013

Edisi ronda ronda Kota Kinabalu, Sabah

Edisi ronda ronda Kota Kinabalu, Sabah. Ni pun entry lama sebenarnya. Cerita lama semasa program himpunan guru muda 1 malaysia zon sabah. Bulan 2 punya, tapi baru masuk. kekeke. sampai pun dah petang kat sana. tunggu flight en saiful sampai. lepak lepak jap. Pastu Sebelah petangnya sikit, memang aku ngan en.saiful jenjalan keliling kota kinabalu. Esoknya for sure dah sibuk ngan raptai bagai. Ni jer la peluang untuk jenjalan tengok angin kat tempat orang.

Sabtu, 6 April 2013

Klagan Hotel, Kota Kinabalu

Klagan Hotel, Kota Kinabalu, Sabah. Quite a good rated hotel. Bilik besar. Cukup serba serbi. Siap ada kerusi lepak lagi. Yang aku selalu dok lepak lepakk sambil layan fb sambil makan kfc. kekeke. nice. rate around rm160 per room. Kira ok la kan.

Ahad, 31 Mac 2013

Kota Kinabalu, here I come

Kota Kinabalu, here I come. Himpunan terakhir guru muda 1 malaysia adalah di kota kinabalu, sabah. kali ni flight berbeza. sebab semua akan bertolak dari lapangan terbang berdekatan negeri masing-masing. aku, n pegawai akan tiba awal sehari berbanding dengan ketua penggerak negeri yang lain.

Kedah setel, now it's Sabah

Kedah setel, now it's Sabah. So. Setel ja program kat kedah, terus gerak balik ke JB. Pastu dah nak kena get ready untuk himpunan terakhir di Sabah. So you there. Hehehe... ni adalah entry lama ya. Memang bila ada masa baru dapat masukkan. Sorry for the late entry. Enjoice...