mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kejar. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kejar. Papar semua catatan

Khamis, 26 Disember 2013

Kejar sampai dapat

Kejar sampai dapat. Menjerit jerit si iqa ini malam. Rupanya kak pas masuk bilik. Apo laie. Kejo sampai dapat...


Sent from Samsung Mobile

Sabtu, 27 November 2010

Si bujang Ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 25 November 2010
Masa : 7.50 malam
Tempat : Rumah den la macam biaso
Mood : Penat sikit

Kejap ja masa berlalu. Ingat lagi masa ziqri ni memula lahir. Kecik ja, kurus, gelap, diam ja. Rupanya kena demam kuning. Tengok la sekarang. Paling tak reti dok diam, dialah. Si hero bujang nih. Yang kak ngah dia kata.. dah anak dara dah ziqri tu.. Nak wat camner, kalau semuanya pompuan; sekali adik baru lelaki.. terbawak bawak ayat pompuan dia.

Sekarang ni, ziqri suka betul melutut. Badan dia pun dah cukup kuat untuk ditegakkan masa dia bermain. Kalau nak ambik gambar pun, bukannya semudah dulu. Pantang nampak lens, kejar, pantang hala lens, kejar.. Susah tul nak ambil gambar candid dia sekarang nih..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap ketawa tu kejar kamera. Ketawa tak hingat namanya nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kalau dulu, senang ja dapat ambil gambo full frame.. sekarang.. tangan tak masuk la, kepala ada terpotong la..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok tu.. dah tegakkan badan dah haa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat jeling mama dan kakak dia kat sofa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengah bukak langkah silat kot. Nanti masa pak cik kawin dia nak wat persembahan khas..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Boleh ke tak pakcik?? Ni campur campur punya silat nih. Hanya ada di gelang patah

Enjoice...Sharing is power!!!