mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label pit stop. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label pit stop. Papar semua catatan

Sabtu, 23 Julai 2016

Hentian Sebelah Kulai Arah Utara : Pit Stop #1


Hentian Sebelah Kulai Arah Utara : Pit Stop #1. So. Hari Isnin pagi lagi dah bergerak ke Putrajaya untuk bengkel pembersihan. Singgah dulu di sini untuk isi minyak di Shell. Takde pulak gerai di hentian sebelah Kulai masa kami lalu. Maybe masih pagi. Maybe.

Rabu, 8 Disember 2010

Asyraf : Pit Stop #4 : Smart cyclone car wash

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 disember 2010
Masa : 5.40 petang
Tempat : smart cyclone, baling
Mood : Pasal la tempat ni takde kat gelang patah

Tu la pasal.. Walau hujan pun, aku masuk ajer tempat ni. Sekali lalu ja kan. Siap wax tayar keter RM7 ja. Lagipun memang sejak balik dari klang itu hari memang berlemoih keter aku nih. Damuh kata orang baling. Belasah ajer la. Walau hujan sekurang-kurangnya hilang la debu yang dah leh conteng conteng dah tu kan.. Klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Memula masuk ada laluan air dulu.. pastu diaorang taruk sabun dan gosokkan dulu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok.. kan dah penuh sabun dah tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pas kena sental tu di sembur air tekanan tinggi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Baru masuk lam sistem nih

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 12 September 2010

Pit Stop #1 : Hentian Rehat Penanti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 11 September 2010
Masa : 12.50 tengahari
Tempat : Hentian Rehat Penanti, Penang
Mood : Cemas

Raya kedua dah mula bergerak pulang ke Gelang Patah. Keluar dari rumah tadi lebih kurang jam 11.30 pagi. Suasana atas jalan langsung tak menarik. Kereta bergerak perlahan. Sampai melepasi kilang shimano, adik inaz dah tak tahan nak buang air. Keadaan jalan agak sesak.. Camner nih.. Hentian penanti ni pun agak jauh lagi.. Last-last pinjam pampers ziqri la jawabnya.

Hentian Penanti jadi pit stop #1. Kat sini kasi tank full dulu. Penuh lam RM63.00. Masa kat sini dengar berita pasal kabel tnb terbakar menyebabkan jalan sesak. Atuk kedah pun call cakap pakai lane paling kanan. Mak yang pun dah terlepas flight kat bayan lepas sebab terlewat. Sian mak yang..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lama tul aku nunggu motor ni isi minyak.. aduihhh...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lepak jap la kat penanti ni..

Enjoice...Sharing is power!!!