mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label bidan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label bidan. Papar semua catatan

Khamis, 18 Mac 2010

Ziqri - grooming mode

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Pagi ni nak uruskan cuti mama ziqri kat sekolah dia. Sesambil dok nunggu kakak-kakak dia bersiap, sekali lagi; dengan lens 50mm; aktiviti ziqri dirakamkan..

::Klik untuk cerita penuh::









Enjoice...Sharing is power!!!

Isnin, 15 Mac 2010

Zikri first encounter - Bidan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarPagi ni awal-awal lagi nenek sidah dah sampai ke rumah. Biasalah.. bagi diri seorang bidan kampung seperti nenek sidah ni.. memang dia kena buat kerja seawal pagi.. tetambah bulan ni ramai juga yang nakkan khidmat darinya. Mama mintak nenek sidah uruskan baby ziqri ni dan urut mama serba sikit.

So, aku setelkan bab baby ziqri jer la. Pasal bab mama tu banyak sensored.. aku pun dah keluar masa sesi mama berjalan. Pasal banyak lagi benda yang aku kena urus. Cuma pagi ni aku dapat setelkan bab lapor ke klinik ngan beli barang-barang yang masih kurang jer ler.. Bab surat beranak dan lapor ke sekolah mama tu esok baru leh setel, tu pun kalau kerani dah ada la.. Kalau tak banyak kali aku kena ulang alik ke putri..

So.. memula baby ziqri kena mandi dulu.. dari bukak baju, mandi sampaikan ke lepas mandi.. nangis jer tak berenti.. Pastu lepas kena barut terus senyap.. huhuu.. tidur sampai sekarang ni ha.. maknanya.. malam ni memag dijamin aku wat obertimeeee...

::Klik untuk cerita penuh::





©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kalau baby nangis nanti nenek sidah jadik rimau tauu.. ngauummmm..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi bukak baju pun kena amik jugak ka...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Suka tak dapat air..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah siap.. dah mula sesi berbedak lak..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah.. terus senyap.. suka tul dia..


Slideshow penuh





Enjoice...Sharing is power!!!