mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label courses. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label courses. Papar semua catatan

Selasa, 24 Mac 2009

UPPM 1

Photobucket

Pagi ni juga ada UPPM 1 untuk bebudak tahun 6.
Sebelah petangnya ada ujian sekolah agama lak.
Kesian sebenarnya aku nengokkan bebudak zaman sekarang ni.

Bila sebenarnya masa yang diaorang betul-betul dapat bermesra dengan keluarga
Asyik bergelumang dengan pelajaran sahaja
Bukan nak kata zaman aku dulu tak bergelumang camni
Tapi taklah seteruk sekarang ni

Macam masa tu dah takde langsung
Untuk buat aktiviti lain
Selain daripada belajar
What a pity
Kalau cuti pun
Habis diisi dengan tuisyen


Khamis, 19 Mac 2009

Mesyuarat KSPPD Bil.1/2009 JPN Johor - from my lens

Photobucket

Akhirnya, selepas berhempas pulas menghaplod
Selesai juga akhirnya
Aku pun lambat detect masalah ni
Gambar dari 4 jenis kamera
Lainlah dia punya resolution and size
Camner tak perasan

Apa pun, akhirnya aku dapat kesan jugak
So kena la kecikkan saiz setiap satu [selain gambo aku la]
So... enjoice
Ni baru yang hari kedua
Yang lawatan nusajaya belum lagi..

Photobucket
Photobucket

Ni secara keseluruhan dari daftar masuk hotel sampai tamat program
alhamdulillah
selesai semuanya..



Khamis, 12 Mac 2009

Jom settlekan video korporat

Photobucket

Settlekan bideo korporat kat PKG Uda
Ntah bila nak balik tak tau la



Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Kursus Eduwebtv sesi 3 - Hari Kedua

Photobucket

Hari Kedua



Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket