mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label anniversary. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label anniversary. Papar semua catatan

Ahad, 8 September 2013

Once, on this very date


Once, on this very date. Suatu ketika dahulu, pada tarikh inilah; 8/9/01, tarikh kami disatukan. Dah berapa tahun eekkk... 2002, satu; 2003; duaaa... 2011, sepuuuluuuhh... sebelas... dah duo boleh tahun dah rupanya... alhamdulillah.. Happy duo boleh anniversary sayang.. japnya masa berlalu... ehehehe.. korang tau apo berlaku tigo hari lopeh tu.. 9/11... WTC kono bom... tu yang ingat sangat tu.. Maknonyo lagi satu... baru boleh tunjuk apokobondo boli kat samsung ituhari.. ehehehe

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Khamis, 16 September 2010

Selamat menyambut Hari Malaysia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Selamat Hari Malaysia pada semua. Tarikh ni memang amat bermakna bagi aku, selain dari pembentukan Malaysia; tarikh ni jugak merukan tarikh permulaan antara aku dengan isteriku, 17 tahun yang lalu. Semoga apa yang kita kecapi di negara kita sekarang ni akan kekal berpanjangan, walau pelbagai onak terpaksa kita rempuhi. Semoga negara Malaysia akan terus kekal makmur.

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 22 Mei 2010

Google's Header : 30th Birthday of Pac Man & Namco Bandai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Terkejut gak semalam bila dengor bunyi yang dah lama aku tak dengor. Biar betul.. Ucu ngan iqa main pac man. Tapi bila nengok bebetul rupanya header google. Siap boleh main lak tu. Pergghh.. Dasat.. memang dasat.

Enjoice...Sharing is power!!!

Selasa, 5 Mei 2009

MACROSS ?? A long lost CD-ROM

Photobucket

Lama gak aku tak terperasan pasal CD-ROM eksklusif ni. Terperuk jer dia kat dalam kotak simpanan CD-CD aku. Tu la pasal. Masa nak pindah dulu CD-CD ni jer yang aku bawak. Yang lelain tu aku campak jer lam tong sampah. Tak bernilai sangat.

CD ni CD khas sempena ulangtahun ke 15 Macross. Memang susah tul aku carik. Tahun 1999. Kalau ikut sekarang ni kira ulang tahun ke 25 la Macross ni kan. Haiii.. Masih gila Macross lagi la aku ni nampaknya. Mana taknya, aku membesar bersama ngan katun ni. Mainan pertama aku pun aku beli Valkrie. Sapa tak tau apa tu Valkrie angkat kaki. Jangan malu. Dianya adalah pesawat terbang yang Rick Hunter bawak. Ala, yang kejap jadi jet, kejap jet kuar tangan, kejap jadi robot full. Siok woo.. Ni ler antara sebab bila cikgu tanya dah beso nak jadi apa, selamba aku jawab pilot. Sampai form three baru jawapan aku berubah.. Jadi PM.. Kelakar tul ingat balik ekspessi muka cikgu aku masa tu. Nombor dua jadi pilot (masih ada pilot tu), nomor tiga jadi saintis (padahal sains hampeh C4 jer). Hehehe.. Kenangan tu..

Apapun aku sedang melayan MP3 lagu-lagu lama Macross la ni. Dari siri TV dia sampai la ke Movie dia. Siokkk wooo..