mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label ular. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label ular. Papar semua catatan

Sabtu, 21 Mei 2016

Ular

ular

Ular. Alang alang ngemas dropbox, ngemas habih habih. Ni kes bulan Mac ituhari. Tengah aku dok pakai PC, terperasan something gerak kat ruang tengah antara PC ngan dapur. Tegur. Gerak sesikit. Alamek. Ulau. Tegur lagi. Dia lepak lepak ja kat situ. Amik batang kayu. Terus hentak. Sempat snap pulak tu. Terus amik wak keluar sebelum ramai lagi yang ngeri.

Ahad, 9 Mei 2010

Ada ular dalam longkang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarPepagi dah riuh. Ada ular la dalam longkang. Keluar nengok ramai dok kerumun longkang, tapi jejauh la. Ada ular lam longkang depan rumah. Tapi cam tak gerak jer.. Amik batu sebijik. Kasik rejam sama dia. Aikk.. Tak gerak pun. Abah pun rejam lagi satu batu.. Tak gerak jugak. Pergi belakang amik cangkul. Kasi angkat sama dia.. Tapi ngeri jugak la kan.. Sekali angkat memang sudah mati daa.. Tapu badan memang cantik tak terusik pun. Maknanya mati tua kot. Sian dia.. Angkat alih tempat lain. Sekali nengok sebelah petang dah takde dah.. Sapa lak yang alih ntah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!