mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label daerah Johor Bahru. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label daerah Johor Bahru. Papar semua catatan

Rabu, 13 Jun 2012

Program Pengarah Turun Padang daerah Johor Bahru

Guru Besar membentangkan pelaporan sekolah
Guru Besar membentangkan pelaporan sekolah
Hari ni hari last untuk Program Pengarah Turun Padang negeri Johor di mana daerah Johor Bahru menjadi tuan rumah. Pagi ni aku mempengerusikan sesi pembentangan Guru Besar untuk Kumpulan 8 yang dijalankan di SK Larkin 2, Johor Bahru.

Alhamdulillah, semua berjalan lancar. Setel kat SK Larkin 2, semua GB dan Pengetua akan berkumpul di Dewan Seminar, JPN Johor untuk sesi bersama Pemimpin bermula jam 2.30 petang.

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 14 Mei 2011

Alhamdulillah

Klik untuk gambar yang lebih besar
Bergambar bersama Galaxy Tab yang digunakan semasa pelancaran ituhari...
Selesai jugak akhirnya acara terbesar untuk Unit ICT tahun ni. Karnival ICT + Pelancaran Semarak Mahkota Pendidikan. Jadi gilang gemilang disebabkan ianya dirasmikan oleh TMJ sendiri.

Penat memang penat la. Habis ja majlis, tersandar lega kat kerusi tu. Tapi kelmarin dan semalam; aku dah mula sibuk balik. Data EMiS banyak lagi nak kena betulkan. 16 Mei ni kewangan dah nak tarik data tu. Bahaya kalau salah ni. Hmm... tak abis abis ngan sibuk aku ni.

Klik sini untuk lihat foto karnival ict
Klik sini untuk lihat foto Semarak Mahkota Pendidikan

ps : aku memang tak snap walau sekepin pun picas picas ni.. aku kutip dari sesapa ja yang lalu sebelah aku. TQ pada yang sudi kasi kat aku tu. Dari 1000++ aku dah pilih <200 untuk dimasukkan lam FB PPDJB.
Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 5 Februari 2011

Jom ronda-ronda : Hutan Bandar MBJBT

Klik untuk gambar yang lebih besar
Semalam puas kami tawaf satu kawasan nih...
Cuti raya cina ni langsung tak jalan lagi. Nak jalan cemana, dengan hujannya, dengan standby banjirnya. Semalam baru nampak matahari sikit. Alhamdulillah. Boleh la gi merayap jap. Mama tanya jadi ke nak gi wet world. Aku kata toksah lagi la. Tengah tak leh dengo lagi ayat berkaitan air buat seketika nih. Lagi pun hujan pun masih ada di sesetengah kawasan kan.

Jadi petang ni pakat kuar gi hutan bandar jer la. Cuma kali ni memang satu kawasan aku jelajah bersama seluruh ahlil famili. Hihihihi.. ni baru bebetul namanya biar menyeluk pekasam nih.

Makan cam biasa bila buat vote for sure la pakat nak gi kfc. Belasah ajer la. KFC Gelang Patah ajer la. Dah cakap awal awal taknak mainan. Sekali dia kali bekas air la pulak. Beli ajer la. Suka ati la si iqa tu. Dan malam semalam jugak aku try apa fish donut tu. Tak besh sangat. Tapi tak kisah la. Janji bebudak suka ati>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing dulu sambil lepak amik tenaga

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
bat man ni jugak jadi pilihan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni la yang paling best.. maybe dia yang paling muda antara semua agaknya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ramai bebudak suka main kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lepak lagi amik tenaga kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tu dua beradik tu buat apa kat belakang tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ada kolam rupanya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
adik inaz cam biasa la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
mama pun nak jugak amik gambo ngan ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ziqri ngan bapak dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lepak sini la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
inaz lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
amik bunga la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
cute tak saya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ziqri pun kena jugak ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
inaz jangan kasi dia posing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sekali dia posing...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
makin banyak dia nak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
betul tak aku cakap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
siap lompat lompat la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
aiyooo.. semua nak lompat lompat ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
gi tengah tu la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tapi rasanya dia dah seal bangunan nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tak kira gi jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
posing dulu maa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tu.. camna leh terlepas tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni aku amik sekali untuk panoramio aku nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nak buat 360

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tak kira la walau tak cukup

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
janji amik jugak.. kira ni 180 je la nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
posing lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
mama la pulak lindung

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
semua sekali

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
mama ngan ziqri ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lepak tepi tasik aje la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ziqri pun suka tau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
siap tepuk tangan tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
langit memang penuh ngan lelayang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sampai depan balik, nak main pun siap beratur tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
beratur lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dah.. jom balik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
makan kat kfc

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni la yang ada donut ikan tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
cam biasa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ada setengah orang cakap aye to' jagut

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tak kira la.. janji makan ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
suka nya adik inaz

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
malam ni makan ni ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
siap passing passing sos tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
bersama bekas air dia

Enjoice...Sharing is power!!!