mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label karen. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label karen. Papar semua catatan

Rabu, 17 November 2010

Lepak depan rumah nunggu karen

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 15 November 2010
Masa : 6.00 petang
Tempat : Depan rumah
Mood : Tensen wehhh

Alamak.. Ingatkan kejap ja. Memang lama tul. Last last semua pakat nunggu kat luar. Tanya kat TNB tadi pun, dia memang cakap malam nanti baru siap. Pergghhh.. nasib badan la kan. So, nak tak nak dok kat luar la amik angin, dalam memang panas. Siapkan lilin dan kelengkapan lain untuk survive kegelapan malam ini.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Astargfirullah.. dah cam belacan kertas makluman esok cuti.. Tak tau la nak jadi apa ngan iqa nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak kena nih.. amik gambar bukti. Len kali kalau nampak kertas makluman cenggini lagi siap. Tu pun nasib baik aku perasan. Pasni mesti kasi terus apa apa kertas makluman

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sampai meleleh air liur, ntah apa yang ditengoknya tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Merenung jauh nampak dua beranak nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Abah skodeng saya ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok saya mula buat muka yang comel, saja nak kasi orang lain geram

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cemana nak tidur malam ni.. panas la nanti..

Enjoice...Sharing is power!!!

Penyambungan kuasa oleh TNB

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 15 November 2010
Masa : 5.30 petang
Tempat : Jalan Wawasan
Mood : Kalau tak siap nih bergelap la malam nih

Balik ja kije petang ni dah nampak keter lori penuh depan rumah aku. Pergghhh.. Semua dah datang, TNB, kontraktor. Memang penuh lah depan rumah aku nih. Nak tak nak. Parking belakang ajer la. Nak buat camner. Diaorang start buat kije penyambungan dari kul 10 pagi kata mak. Maknanya dari pagi tadi la orang dah takde karen. Layan ajer la nengok orang wat kije kat luar rumah. Ye lah.. nak buat apa lagi. Karen takde. Kan terbengkalai sumer kije.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak wat camner, parking aje la kat belakang nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dia ganti kotak janakuasa yang baru

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa kena nama bender kat atas tu ntah, transformer kot

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pasang bang, pasang betui betui tau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bebudak kampung pun turut sama lepak nengok diaorang wat kije

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Leh tahan lama jugak asik dok perbetul kedudukan ja. Ya lah.. kang tak betui susah pulak nak perbetui nanti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amboih.. sekor ni pun sibuk mengusha jugak ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Masih dok pasang benda alah ni lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK ngam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah betui baru leh buang rantai pengangkat tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK dah boleh tarik dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kerja kerja skru menyekru diteruskan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara tu kontraktor membantu lam urusan perkabelan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap pasang besi penghalang tu, mana tau ada yang gila nak kaya cepat datang mencurik ka apa nanti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kesan tayar lori tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pergghhh.. lalu sebelah keter aku tuh.. ngeri beb.. kalau tanah pun leh jadi gini.. dah la sipi sipi ja dia bawak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK.. bulldozer pun dah mula bergerak nak mengambus tanah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni yang kat depan rumah aku.. dah setel

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK.. sudah boleh kasi kambus semua ya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bebudak pun dah makin mendekatkan diri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Brader ni terpaksa menghalau.. kang kena cangkul ka apa kan dah susah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok la deretan fius kat atas kotak tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa lagi yang dibuatnya tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Brader nih dah tak sabar nak pasang fius tu dah tu.. aku lak dah tak sabar nak buat kije kat pc

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lori ni pun dah sampai..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kalau lepak lepak kat tangga ni mesti best kan

Enjoice...Sharing is power!!!