mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label 1250. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label 1250. Papar semua catatan

Ahad, 5 Disember 2010

Garmin Nuvi 1250 : tested

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 5 Disember 2010
Masa : 10.00 pagi
Tempat : Serata JB
Mood : Tip top!!!

Hari ni baru berkesempatan nak ngetest Garmin nuvi baru nih.. Ni garmin model baru, ganti model 205 yang biasa aku pakai nih. Si azam gatai bebenor nak makai bende alah ni. Pastu aku kasik dulu aku punya.. Pasal aku nyer dah hapdet peta bulan 9 punya.. Pastu untuk azam kena la aku beli yang baru.. Dan mana la aku tahu 205 punya model dah tak kuar lagi. Nak tak nak beli la model 1250 nih.. Harga pasaran lam RM550.. Sekali masa PC Fair itu hari, leh la pulak aku pow tokei kedai tu sampai dapat RM485.. Beli aje la..

Apa kelebihan nuvi 1250.. Yang pertama dia ada dual screen bila nak masuk simpang yang bersimpang siur orang putih cakap. So tak ler teragak agak mana simpang yang nak amik. selain tu, dia punya sistem lebih laju mencari tempat. Tapi yang aku perasan, nak on lambat sikit dari 205. Apa lagi kelebihan dia.. dia lebih nipis.. Tu jer kot.. Nak tengok lebih klik baca lebih >>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni isi perut lam kotak dia.. Takde la semak cenggini, ni aku yang selongkar.. tu pasal semak samun tuh..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lebih cantik(?!), nipis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nampak cun kan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni dia punya pemegang.. juga lebih nipis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah disambungkan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Charger lam keter pun lebih elegen dia wat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tambah satu lagi aksesori baru.. ni kira tapak kekal lam keter..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nipis kan.. tapi maybe aku suka 205 yang lebih bulky.. hitam itu lebih menawan kot

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sambung

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Camni la kedudukan dia lam keter

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah letak dah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sedia untuk bekerja.. untuk tunjuk dual map tu nenanti la aku hapdet.. tak berani lagi nak letak.. takkan nak drive sambil amik gambo kan..

Enjoice...Sharing is power!!!