mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label June. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label June. Papar semua catatan

Isnin, 29 Jun 2015

Fiqri's June Check-up Appointment


Fiqri's June Check-up Appointment. Alhamdulillah. Selesai check-up kasi ni disudahi dengan satu suntikan manja dari misi kat situ. Abam ensem cam biasa menangis sebelum kena cucuk lagi. Dah paham bila kena baring depan misi baju putih sohih la nak kena cucuk. Yang best kali ni dua kali dia nangis. Memula lagi masa kena baring nak ukur tinggi pun dah meleleh. Pasal misi datang. Dia dah ingat nak kena cucuk, terus melalak. Orang macam tak ramai. Tapi... quite slow on the queue lah. Apapun... Semua dah setel. Now. Off I go to Benut...