mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label m-suite. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label m-suite. Papar semua catatan

Ahad, 17 April 2011

Pertandingan Bahas Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris Sekolah Menengah Johor Bahru 2011

Klik untuk gambar yang lebih besar
Sesi fotografi semua peserta..
Hari Khamisnya ada pertandingan bahas la pulak. Ditaja oleh hotel M-Suite. Kisahnya owner dia dulu pun debater jugak dan dia suka tengok debate. Apa apa pun TQVM. Lepas ni finalist akan wakil daerah pulak untuk ke negeri. SIGS untuk bahasa melayu dan STF untuk bahasa inggeris. Sebelum keputusan diumumkan, ketua juri siap bagi ulasan dan apa yang patut dibetulkan. Bagus ulasan dia, yelah kan.. ni kan dah jadi wakil kita semua. Apapun awal-awal lagi dah jangka sapa yang menang. Cuma, cam bapak aku cakap la, kalau semua nak bet orang tu ja; mana seronoknya nak teka sapa menang kan. Hehehe.. Nak tengok semua gambar leh nengok kat sini.

Enjoice...Sharing is power!!!

Jumaat, 12 November 2010

Terima kasih tuan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 12 November 2010
Masa : 10.30 malam
Tempat : M-suite
Mood : Sedih berbaur gembira

Malam ni satu majlis perpisahan untuk mantan Pengarah Pelajaran Johor, Tn Hj. Sufa'at bin Tumin telah dijalankan dengan jayanya di M-Suite, JB. Memang terdetik la lam hati dengar ucapan perpisahan beliau. Smooth and steady. Sebelum beliau beredar, semua hadirin berbaris dan bersalaman. Semoga tuan akan berjaya mencipta sejarah baru di Lembaga Peperiksaan kelak. Ya.. perjuangan mesti diteruskan, sejarah baru pasti dicipta.

Klik untuk cerita penuh



First time aku tak ambik gambar sebanyak dulu. Tu pun banyak area aku duduk ja. Aku pun kena berubah. Maybe dari photographer tegar kepada blogger tegar ja kot. Or maybe aku akan berubah balik jadi photographer tegar. Wait and see.. Yang pasti aku dah masuk ke alam bukan gila mengambil gambar lagi, tapi.. mesti banyak gambar diri sendiri dah kot.. tak tau la kan.. Apa-apa pun.. video akan dihaplod kemudian..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!