mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Lintas Hormat. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Lintas Hormat. Papar semua catatan

Sabtu, 22 Mei 2010

Kejohanan Balapan & Padang kali ke52 MSSM Johor - Upacara Pembukaan Rasmi - Persembahan



Paling gempak la acara persembahan malam ni. Ngan bunga api yang keluar tanpa sorang pun tau bila. Masa ni rasa cam apasal la aku nyer bideo cam tak seultra wide cam kamera aku. Best betul kalau aku ada bideocam yang wide jugak kan. Apa yang penting, persembahan dan sambutan malam ni memang gempak habis dan banyak menerima pujian dari luar terutama TPM sendiri. Tahniah Johor..

Enjoice...Sharing is power!!!

Kejohanan Balapan & Padang kali ke52 MSSM Johor - Upacara Pembukaan Rasmi - Perasmian



Ni merupakan segmen kedua untuk malam perasmian tersebut. Gimik yang dijalankan memang boleh tahan menariknya. Tak dapat baget langsung akan keluar bunga api dekat obor tu. Nasib baik kami dah bersedia ngan 3 kamera di tiga tempat. So, dapatla jugak nengok secara keseluruhan..

Enjoice...Sharing is power!!!