mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Karnival Sukan Kelab Sukan dan Kebajikan JPN Johor 2014. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Karnival Sukan Kelab Sukan dan Kebajikan JPN Johor 2014. Papar semua catatan

Rabu, 21 Mei 2014

Karnival Sukan Kelab Sukan dan Kebajikan JPN Johor 2014

Karnival Sukan Kelab Sukan dan Kebajikan JPN Johor 2014. Dah nak sampai ke finale dah. Dalam diam tak diam. Buat masa ni acara permainan masih rancak berlangsung. Aku sendiri pun dah tak tau setakat mana kutipan markah. Yang tahu. Finale. Sabtu ni. 24 Mei. Di Pusat Kokurikulum. Hari tu bersemangat la jugak nak masuk. Sekali kaki dah terkondem. Terus. Hilang semua semangat. Yang tinggal. Semangat nak sokong team sendiri ja. Aku lam team beruang. Tu yang dari hari tu asyik dok sebut beruang comel la. Beruang pink la. Hehehe. Harap harap team aku menang kan.

mknaceunlimited | Karnival Sukan Kelab Sukan dan Kebajikan JPN Johor 2014

Banner ni aku buat atas inisiatif sendiri. Tiada kaitan dengan arahan sesapa. Lama tak mendesign. Sesekali apa salahnya. Tu pun. Dah tambah tumpul dah pun. Asyik dok nengok data ja kan. Otak arah dah tak sama. Syok pulak pakai tulisan planet kosmos. Tulisan ni digunapakai untuk Johor Southern Tigers tu. Mintak izin tumpang guna noo.. Menatang yang terpapar tu la maskot maskot dan nama rumah yang empat tu.

Satu lagi. Dah naik dah pengumuman pasal pertandingan mewarna sabtu ni. 3 kategori. Prasekolah, Tahap 1 dan Tahap 2. Last daftar esok. Masih dok pikio nak bawak the kebudaks gi ke tak agaknya la.


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free