mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label perpisahan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label perpisahan. Papar semua catatan

Khamis, 15 Januari 2015

Majlis Penghargaan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2015 - Ain & Aini


Majlis Penghargaan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2015 - Ain & Aini. Dah abis dah sesi praktikal dedua kebudaks MPP UKM nih. Selamat berjaya Ain dan Aini. Pasni bulan sabit dahi dah tak kena kacau lagi dah. Huhuhu.







Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 4 Oktober 2014

Majlis Penghargaan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2014 - Wana


Majlis Penghargaan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2014 - Wana. Ni kira sesi ngebas gambo orang ajer lah ye. Masa ni aku sedang sibuk berbengkel di Putrajaya. So. Selamat berjaya Wana. Pasni rimau tu dah tak kena kacau lagi dah. Huhuhu.

Jumaat, 12 September 2014

Majlis Penghargaan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2014 - Hafiz


Majlis Penghargaan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2014 - Hafiz. Selesai sudah perguruan. Lengkap mandi minyak panas. Hehehe. Semoga dapat mengharung dunia pekerjaan dengan baik selepas ini.













Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 16 September 2012

jamuan perpisahan dan hari raya sektor pengurusan maklumat 2012

Pejam celik pejam celik, dah cukup masa cik sikin, pelajar praktikal ni bersama ngan spm. Dah abis dah aaa.. Selamat maju jaya di luar sana. 

mknace unlimited™ | jamuan perpisahan dan hari raya spm jpn johor 2012
aaa... kena la ucap sikit yea

mknace unlimited™ | jamuan perpisahan dan hari raya spm jpn johor 2012
haaa... terbaeekkk!!!!

Yang tak terbaeekkk!!!! adalah... aku tangkap lentok abisss masa jemaat tadi.. aiyooo.. ini mesti kes makan terlebih nih.. adooyaiiii...

mknace unlimited™ | jamuan perpisahan dan hari raya spm jpn johor 2012
jarang dah aku lentok masa khutbah... melainkan ... hari ni



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Jumaat, 12 November 2010

Terima kasih tuan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 12 November 2010
Masa : 10.30 malam
Tempat : M-suite
Mood : Sedih berbaur gembira

Malam ni satu majlis perpisahan untuk mantan Pengarah Pelajaran Johor, Tn Hj. Sufa'at bin Tumin telah dijalankan dengan jayanya di M-Suite, JB. Memang terdetik la lam hati dengar ucapan perpisahan beliau. Smooth and steady. Sebelum beliau beredar, semua hadirin berbaris dan bersalaman. Semoga tuan akan berjaya mencipta sejarah baru di Lembaga Peperiksaan kelak. Ya.. perjuangan mesti diteruskan, sejarah baru pasti dicipta.

Klik untuk cerita penuh



First time aku tak ambik gambar sebanyak dulu. Tu pun banyak area aku duduk ja. Aku pun kena berubah. Maybe dari photographer tegar kepada blogger tegar ja kot. Or maybe aku akan berubah balik jadi photographer tegar. Wait and see.. Yang pasti aku dah masuk ke alam bukan gila mengambil gambar lagi, tapi.. mesti banyak gambar diri sendiri dah kot.. tak tau la kan.. Apa-apa pun.. video akan dihaplod kemudian..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!