mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Bored. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Bored. Papar semua catatan

Khamis, 1 Disember 2011

So bored!!!

Minggu ni sangat membosankan bagi aku. Bosan nak bukak tibi, bosan memikiokan pasal perjawatan aku, bosan pasal keputusan keputusan flip flop. Entahlah. Memang membosankan.

Bosan nak bukak tibi, asal bukak dengar tempikan jer. Asal bukak menjerit sana, menjerit sini. Last last baik aku layan movie jer. Yang jadi masalah, mama lak bising. Ni yang ramai pengikut cilik ni apa kes. Bila nak ulangkaji, bila nak mengaji. Tak kisah la. Seminggu jer. Minggu depan aku cuti, baru balik kampung kat kedah sana nun.

Bosan pasal perjawatan pun satu kes jugak. Jap turun, jap tak jadi. Aku prefer turun. Satunya, perjawatan memang hakiki di sekolah. Dengan percaturan yang memang susah nak dijangka semenjak dua menjak ni. Better play safe la. Ambik yang hakiki. SBPA tu pun sendiri kita tak nampak lagi rupa bentuk dia.


Published with Blogger-droid v2.0.1