mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label coklat. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label coklat. Papar semua catatan

Ahad, 4 November 2012

Jengjalan cari pasal

Hari ni, merayap seharian. Semuanya nak lengkapkan barang kahwin cha. Memula ke the zon, cari cekelat dan rokok. Cekelat tu tuk hantaran. Rokok, biasa la, untuk kendarat dan tamu nanti. Sempat lelepak pekena eskrem mcd dan ayam marry brown.

Pastu, gerak ke perling mall. Nak gi secret recipe, tempah kek kahwin. Setel kat situ terus ke pusat kahwin kat perling. Leh terserempak ngan ex-boss, hj. Bahrom ppdjb pulak kat sini. Sembang lebih kurang. Pastu masuk, beli reben dan bunga.

Balik, konon nak beli ayam penyet kat pit. Sekali tutup daaa... Nasi ayam talip la jadinya. Janji ada kebenda nak makan kan...



























Isnin, 30 Julai 2012

Pekena semangkuk jom

mknace unlimited™ | aiskrim coklat
Malam ni tetiba teringin la pulak nak pekena eskrem cekelat. Tu pun pasal si iqa makan depan aku tadi. So, aku gi la ceduk eskrem kat dapur. Sekali iqa dah ada tepi aku.

"Bah, nak lagi.."

Humang aiii... ni dah kira melantak eskrem ke apa ni. Tadi semangkuk bosa ekau sosah, nak lagi semangkuk bosa. Aku ni pun makan pakai mangkuk kecik IKEA jer tau. Iqa, iqa.. Kasi ajer la. Kebudaks ni kalau tiba time dia nak makan, masa tu memang dia sesah bebetul. So, memang aku kasi jer habis-habisan. Nanti kalau time dia taknak, kasi KFC pun sebelah mata jer dia pandang. Kui kui kui..



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free