mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label warna. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label warna. Papar semua catatan

Khamis, 1 November 2012

Maharaja Lawak Mega 2012

Senarai peserta Maharaja Lawak Mega 2012
Senarai peserta Maharaja Lawak Mega 2012 courtesy from http://www.astrogempak.com.my/maharajalawakmega



Huiyo... Tak sabo nak nunggu 16 November... 

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 10 Mac 2012

Gelanggang Raja Lawak 6 : Penyingkiran Minggu 9



Minggu kesembilan, separuh akhir, setiap kumpulan kena buat dua persembahan dengan tema kembali ke zaman kanak-kanak dan kalau aku. Tiada penyingkiran. Semua 4 kunpulan ke akhir...

Sabtu, 3 Mac 2012

Gelanggang Raja Lawak 6 : Penyingkiran Minggu 8



Minggu kelapan, setiap kumpulan kena buat dua persembahan dengan tema radio dan pertama kali. Tiga kumpulan dengan markah terendah adalah Cuit, Selak dan 2yol. Perjalanan kumpulan Selak tamat di minggu 8. Minggu depan dah separuh akhir dah weeiii...

Sabtu, 25 Februari 2012

Gelanggang Raja Lawak 6 : Penyingkiran Minggu 7



Tema minggu ketujuh, bebas. Tiga kumpulan dengan markah terendah adalah Albob, Selak dan Cuit. Perjalanan kumpulan Albob tamat di minggu 7.

Sabtu, 18 Februari 2012

Gelanggang Raja Lawak 6 : Penyingkiran Minggu 6



Tema minggu keenam, retro. Tiga kumpulan dengan markah terendah adalah 2yol, Skema dan Riki. Nasib malang buat kumpulan Skema dan Riki, perjalanan habis di minggu 6.

Sabtu, 11 Februari 2012

Gelanggang Raja Lawak 6 : Penyingkiran Minggu 5



Tema malam ni muzikal komedi. Makin OK sikit la. Tiga kumpulan dengan markah terendah adalah Riki, Skema dan Gman. Nasib malang buat kumpulan Gman, perjalanan habis di minggu 5.



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Ahad, 15 Januari 2012

Gelanggang Raja Lawak 6 : Minggu 1



Hmmm... Susah nak cakap. Mungkin masih baru kot. Tapi pasal aku dah nengok Al kisah raja lawak sebelum ni, bagi aku la, macam tengok rewind la pulak lawak lawak malam tu. Boring pun ada.

Takkan pakat bawak balik lawak lawak masa audition kot. Aku memang tak suka nengok rancangan ulangan, tetambah kalau lawak yang tak berapa nak lawak cenggini. Apapun ada jugak yang memang menyerlah malam tu.

Tiga terendah malam tu jatuh ke King, Zero dan Skema. Dah la lawak ulangan. Sib baik takde penyingkiran minggu 1 ni.

Ps : peserta solo ni cam familiar habis...



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Sabtu, 19 November 2011

Maharaja Lawak Mega : Penyingkiran Minggu 4



Babai Jalil Hamid...

Published with Blogger-droid v2.0.1

Sabtu, 29 Oktober 2011

MAHARAJA LAWAK MEGA

Maharaja lawak mega dah pun mula semalam. Secara overall boleh la. So-so ajer la. Maybe enjin tak panas lagi. 10 kumpulan dan 2 solo dari Malaysia, 2 kumpulan dari Singapura dan 3 kumpulan dari Indonesia. Kita tunggu engin panas minggu depan... Terbaeekkk!!!!


Published with Blogger-droid v2.0

Ahad, 12 Julai 2009

Karnival Prasekolah Zon Skudai 2009



Tarikh : 11 Julai 2009
Masa : 7.30 pagi - 1.00 petang
Tempat : SK Kompleks Uda

Pendaftaran peserta dan cabutan giliran


Taklimat hakim dijalankan di kelas prasekolah


Candid persediaan


Pertandingan membaca di Bilik Muzik


Story telling dijalankan di Perpustakaan


Deklamasi sajak di kelas prasekolah


Hafazan di surau


Mewarna di kantin sekolah


Spell it right di perpustakaan


Nyanyian solo di dewan sekolah


Pakaian beragam di dewan sekolah


Ketibaan perasmi



Bacaan doa


Persembahan pelajar


Ucapan dan perasmian



Penyampaian hadiah dan cenderamata




Nyanyian Negaraku


Pengagihan sijil



Slideshow